Szóval a 2. verzió volt jó, vagyis bekapcsolás közben kellett nyomva tartani az AS gombot, és utánna az 1-4 gombbal bepötyögni a 4 jegyű kódot.
Még egy apró kérés, és esküszöm egy ideig ki sem szállok a kocsiból. :) Esetleg magyar nyelvű kezelési útmutatót a kocsihoz hol tudok szerezni, venni? Abból sajna nem jó a pdf, az van, de nem hiszem, h ki akarnám nyomtatni. :) Jobb lenne egy eredeti.
Megkaptam néhány hónapja pdf formátumban (már nem emlékszem, hogy itt, vagy az opel fórumon) a CDR 500 használati utasítását. Ha gondolod elküldöm méledre, de addig is másolom:
- kapcsolja be a gyújtást
- kapcsolja ki a rádiót
- tartsa nyomva az AS gombot, és kapcsolja be megint a rádiót. A displayen "CODE", 3 másodperc elteltével pedig "- - - -" jelenik meg.
- Adja be az 1 álomásgombbal a kódszám első számjegyét. A gombra kifejtett minden egyes nyomással eggyel növekszik a display által kijelzett szám. Nyomja meg annyiszor a gombot, mig meg nem jelenik a helyes szám a display első helyén.
- a 2 - 4 állomásgombbal adja be a kódszám következő három számjegyét.
- tartsa nyomva az AS gombot míg fel nem hangzik a nyugtázó hang. Utánna megszűnik a némára kapcsolás.
Tíz próbálkozás lehet, vagyis a kijelző azt hiszem így néz ki az "as" után:
Na V6 tulajok akkor tudnátok nekem segíteni? A képen látható X hosszúságra volna nekem szükségem.
Köszönöm.
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/090906/V6_Szervodob_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090906/V6_Szervodob_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
Van egy kis gondom. Nem alszik el az ABS visszajelzőm, vagyis nincs ABS-em. Már régebben is csinált ilyet, de egy-egy ujrainditásnál magától megjavult. Most már nem javul meg.....
Nem alszik el a motordiag ikonja sem, eddig az is elaludt gyujtás állásban 2-3 mp mulva. Mikor beindul az autó az csak az ABS marad égve.
Érdemes szétszedni az ABS egységet és átforrasztani a panelt?
Nincs mit. Ha nem így kell, szólj.Ha működik, akkor is. Vagy lehet, hogy addig más beírja a frankót. De, ha nem mond senki semmit és nem működik, akkor majd megnézem a kocsiban, mert a kocsi kezelési utasításában úgy emlékszem, hogy benne van.
Azt hiszem, hogy az AS gombot kell nyomva tartani, amíg át nem vált a négy darab - jelre (- - - -) és akkor lehet beadni. De az is lehet, hogy kikapcsolt állapotban kell benyomni az AS-t és nyomva tartani, miközben bekapcsolod a rádiót.
Mert nem is úgy kell. Emlékeim szerint négyjegyű a kód. A kód egyes számjegyeit pedig 1-4 számgombokkal lehet beadni. Tehát az első számjegyet az 1-es gombbal, a másodikat a 2-es gombbal, stb... Az egyes gombokat addig kell nyomkodni, amíg a megfelelő szám meg nem jelenik.
Pár napja sikerült vennem egy B Vedtrát. Eddíg nagyon tetszik, jobb mint az előző...fényévekkel, remélem nem is lesz vele gond csak ritkán és kicsi. :)
Viszont a gyári CDR 500 as cd-s rádió aztat írja ki, h "SAFE". Gondolom az előző tulaj, vagy a kereskedő, vagy vki más igazából mind1, elírta a kódot és nem megy. Van kódóm hozzá, csak 1.-6. ig lévő számokon nehéz pl 7-est meg 8 ast ütni.
Helló nekem a ventilátor motort kéne kivennem a B vectrámból mert nem tudom szabályozni a sebességét Digit klima van benne de nem szabályozz ki tudd segbiteni
Hát, azt már nem tudom, hol találtam meg. Egy éve kerestem ilyen adatokat. Bár, az is lehet, h ez a külső átmérő, de 0,81 mm-es falvastagság az kicsi lenne.
Nem igazánennyit mutat-inkább 300k felé,de hidd el 1 jó v6-nak az semmi...... Tegnap vett a haver 1 vr6 golfot majdnem 500k van benne,de még 3.-ban is megkapar pedig a mocijához nem nyultak még-tehát nem kopog-füstöl stb.... ;-)
nem árt valamennyi emelés, hogy leszedd az alján a néhány csavart, meg a kerékjáratnál is szét kell csavarozni, majd legvégül felülről. Aláfeküdni a klasszik módon nem kell. Vidd el egy lakótelep parkolóba, ott kényelmesen meg tudod csinálni ezt a műveletet. (pl Káposztás mellett vannak jó nagy kietlen parkolók...)
Tudtommal igen, mert az első venti a klímáé(fúj), a hátsó pedig a motoré(szívó), és máskülönben nem férsz hozzá. és nem tudod feloldani a rögzítéseket, de az újat még nehezebb akkor berakni.
Basszus, reggel mikor felkeltem már leesett hogy az angol C-s vekidről beszéltél :D úgy látszik Mumtaz emlékezetkiesése megfertőzött engem is... :) amúgy néztem a vekidet a használtautó hirdetésen és fennakadt a szemem hogy 138ezer km... ugye nem ennyi volt benn? :-)