Látszik, mennyire kezdő vagyok: délután megnézegettem egy kicsit és kiderült, hogy a gyertyapipa végig van repedve és valószínű, hogy lerázkódott. Amint megigazítottam, pöccre röffent. Ismét tanultam valamit. Persze azóta az eső is esett és az én hétvégém volt a gyerkőccel, úgyhogy nem volt motorozás.
Sajnálom ami történt, és helyesbítenék is! A nagy motorokra sem figyelnek az autósok, nem csak a kis robogókra, azok is csak "puhatestűek" számukra!:-( Ezért legyetek mindíg résen!
nos a következő történt: miután megvettem a mocit 2 héten belül lementünk vele 2X Balcsira, erre arra. viszont július közepén egy kedves (kisebbségi) úriember (bevont jogsival, kölcsönkért autóval) a házunktól 10 percre elfelejtette nekem megadni az elsöbbséget és szépen nekem jött... (a bal tükör menete kitört, azért nincs fent, még arra az egyre várok) a tank behorpadt, a tükör kitört, az első kerékben nyolcas, a kormány elhajlott stb.
Szóval nem tettem bele vmi sok km-t, de majd most... arra azért rájöttem, hogy az emberre akkor sem figyelnek ha nagyobb testű motorral van és nem kis robogóval....
De így legalább kényelmesebb- kisebb kormányt tettem rá, és le tudtam festetni....
Köszi a véleményed! Hát elégé messze lakunk egymástól! én Rábapordányban lakom! győr-moson-sopron megye csornátol 10km-re!hát igen sokat törödöm a motorommal,néha a feleségem már azt mondja "többet simogatom a motort mint őt"persze ezt csak ő látja igy! szia!széles utat!
Király Csávó vagy, és a motorod is gyönyörű, látszik, sokat törődsz vele! Csak így tovább! Merre is lax? Ha erre jársz, lépj be hozzám, szívesen látlak egy bambira!:-) Amúgy Izsófalván lakok, Ritu tudja hol, hisz tőlem vette a vasat!:-)
Köszönöm szépen a hozzászólásokat!hát szomorú lettem egy kicsit tőle de majd valahogy megoldom a dolgot! de legalább igy egy kicsit képbe kerültem !!szóval semmi esélye a dolognak!
Blasius jól írja, csak nem pontosan. A Magyar Állam, már most elkeztde megkérni a gyártóktól a motorok adatait. Magyarul azt, hogy milyen vázszámú vázban milyen blokkszámú és teljesítményű motor van. Vizsgáztatásnálnem "kiszúrják" majd, hanem beütik a váz és motorszámodat a számítógépbe, és máris tudják, hogy hány ccm-rs motoron ülsz. És ha a gyári adatokból az derül ki, hogy ez bizony nagyobb, mint 50 ccm, akkor elhajtanak.:-(
"szerinted fentakadnak az ilyen 125-ös rendszám nélküli red rose motorok?"
Tutira.
Nekem az autoklubnál azt mondták, amikor érdeklődtem a robogók rendszámoztatásával kapcsolatban, hogy nem egy egyszeri rendszámoztatás + vizsgáztatás lesz csak (amiben én bíztam), hanem kell bizonyos időközönként is vizsgáztatni, mint a rendszámos motoroknak, autóknak. Még nincs eldöntve a rendszer, de én mindenütt azt olvastam, hogy viszonylag alapos vizsgálat lesz, egy 125-ös motort tuti kiszúrnak az 50-esek között.
A múlkor beszélgettünk a forgalomba helyezésről,és a kismotorok rendszámozásáról,és azt irtad hogy akkor"kibujik a szög a zsákból" ezt hogy értetted? minden kismotort ellenőriznek majd szerinted? vagy hogy lesz ez az egész?
szerinted fentakadnak az ilyen 125-ös rendszám nélküli red rose motorok?vagy csak adásvételivel kell menni regisztrálni?
Ha valaki más is tud valamit irjátok le oké! előre is köszi! Széles utat mindenkinek!!
Szia Roham88! szeretnék segiteni ,de sajnos az 50-esét nem tudom,mert nekem 125-ös van de ha gondolod leirhatom azt!az első:90/90-16 a hátsó:130/90-16-os!
Kicsit bosszús vagyok, mert a kicsikém ma cserbenhagyott! Indultam dolgozni, rendesen beröffent, majd ment 20 métert és leállt. Se rángatás, se semmi előjel, egyszerűen leállt.
Mielőtt kérdeznétek: benzin volt benne csurig, benzincsap nyitva. Még egyszer sikerült elindítani, aztán megint leállt. És csak holnap este tud a szerelőm átjönni, megnézni. Remélem, nincs komoly baj, szeretném minél előbb használni.
Kérdés:
honnan szerezhetek használati leírást, robbantott rajzot, stb. Szeretném kicsit jobban átlátni!
Köszönöm szépen, tényleg jól esik! Nemrég készült egy családi bulin kép rólam és a mocimról. Majd felteszem, ha megkapom.
Eskimo-nak:
Én utoljára 20 évvel ezelőtt motorozgattam sebváltós mocival, konkrétan Simsonnal (14 éves voltam........ brühühüüüü). Szóval jó régen volt, azóta csak autó, bicikli és robogó! Mint már említettem a robogót nem tartom feltétlenül motornak, de ez csak az én véleményem.
És úgy vettem meg a Red Rose-t, hogy nagyon-nagyon vágytam rá és iszonyatosan féltem, hogy egyáltalán el tudok-e indulni vele (voltak rossz élményeim, mikor százszor is lefulladtam a Simoval), és ha elindultam, mit csinálok.....
És már augusztus közepétől bele tettem 650 km-t.
Lassan, 1-esben mentem pár-pár métert, néha persze túlhúztam, felbőgött, lebőgtem. Aztán alig lakott helyen mentem többet, aztán másnap lementem anyukámhoz 60 km-re, mert ilyen távolságon volt lehetőségem a sebváltást és az erejét-súlyát-egyensúlyát érezni. Persze nagyon hiányzott a T betű a hátamról...
És még mindig féltem, de annyira jó érzés volt! Nekem az öcsém adott hozzá pár jó tanácsot, de persze a kezemet ő sem tudta fogni. Csak amikor elsuhantam mellette, röhögött és próbálta mondani, mit csináljak.... és persze mit ne!
És most naponta használom nagyon forgalmas helyen (Váci út-Árpád híd-Szentendrei út), óvatosan, okosan.
Szóval nem kell fizetős tanár.... egyszer kell elindulni....
Hát igen, csodálatos, csak épp annak nem felel meg amire kitalálták. Motorzni. Kíváncsi lennék rá, hogy egy ilyennel is leérne e Pápáról Kazincbarcikára fél 12-től este fél 8-ig!:-)