Lehet hogy tényleg kifogott valami gázos példányt, de elég irreálisan hangzik amit ír. Ezzel viszont egyetértek: http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=53443
mármint amit a Blaupunkt "csodáról" ír, én is tervezem hogy eltávolítom mert már idegegesítenek a hülyeségei. Ha nincs benne lemez bekapcsol magától, viszont ha már van benne nem hajlandó kiadni a csak hosszas gombnyomogtás után stb... Na szal az autóval semmi gondom, de a német csúcstermék Blau tényleg egy trágya...
Biztosan egy 'hétfői' autót fogott ki, és szerintem ő is 'hétfői':-) Elvégre kinek van kedve hétfőn dolgozni! Üzenném neki irány vissza a szétfagyó motorú VW-hez!Hajrá német suzuki!
Sárga lámpára nem jön ki az assistance. Csak akkor, ha megáll a gép. Egyébként nem is tudna mit kezdeni vele, nincs műszerük hozzá. Az assistance szolgáltatást a Magyar Autóklubb adja (hasonlóan több, más márka ilyen szolgáltatásához). Alkatrészük nincs a kocsikhoz. Ettől függetlenül nagyon segítőkészek, csak jót tudok mondani róluk. Ezt a gondot azonban nem fogják tudni orvosolni az utcán.
Ez az ember szerintem beteg enyi baja nem lehet egy autonak sem! Ennek nem adnék a kezébe autót ez autó gyilkos! Amit leirt azt igy nem hiszem el! Csak le akarja járatni a Lacetti-t! Erről enyit!
Aha, max 3 és fél év alatt belepaszírozott 200.000 km-t, a leírtak alapján állat módon, és csodálkozik, hogy egy 1,4-es "gyereketiskolábavivős-bevásárlós" járgány ettől megfekszik.
Szerintem Te már bosszankodtál eleget most már jöjjenek ők! Használd ki az asistens szolgáltatást és ha legközelebb megint előjön a sárga lámpád állj meg ahol vagy,hívd a zöld számukat és oldják meg a problémát ahogy tudják.Ha a helyszinen nem tudják megjavítani kötelesek csereautót is biztosítani!A sokadik után úgy is megunják(a plusz költségekről nem is beszélve) és megcsinálják tisztességesen!
Nekem is volt sívítás. A szervízben nagyon gyorsan végeztek vele és nem árulták el az okát.Az időből ítélve valami szárazság okozza és olajozással orvosolták.
Sziasztok, off tegnap voltam cee'd tesztvezetésen.1,4 alapváltozat,bejáratva. Amit megállapítottam :motor papiron 109 ló,de ez csak leírva igaz,ugyanugy megy mint a többi 1,4-es.Nem éreztem erősebbnek.Egyébként nagyon jó,dinamikus,közvetlenül reagál a motor.Váltó zseniális.Az 5. jó hosszú-120nál pörgött 3ezer körül és semmi motorhang.Visszaültem az enyémbe,és a pokolba kivántam a váltómat....Motorzaj,futóműzaj nulla!Semmit sem hallani az utastérben(az enyémben annál inkább).A futómű ugyanolyan jó mint a Lacsiban.A felhasznált anyagok minősége nem jobb a Lacsiénál,viszont sokkal szebben van összerakva és a dizájn is sokkal szebb.Több benne a látvány-elektronyikus kütyü,van akinek ez bejön.Szervókormány jobb,finomabb.Nagyon meggyőző az autó,abszolút japános az érzet,európai látvánnyal.Azt hiszem igazat irtak a tesztekben.Volt benn egy 1,4 VVT-I jól felszerelve(feketemetál full) 4 milláért.És azt kell mondjam megéri az árát.ON Mindenkinek jó hétvégét,balesetmentes ótókázást!
rám jár a rúd. Nemrég (23 ezret futott másfél éves SW) két fázisban kicserélték a kuplung munkahengereket, azóta immár 4x gyullad ki a hibajelző sárga lámpa. Elsőre azt mondták, hajtsam meg, másodikra adalékot is vetettek velem, harmadikra asszony vitte, most én fogom. Mi ez??!! Mi van a szelepcserével? Próbáltam vissza keresgélni a fórumon, de nem lett egyértelmű számomra a megoldás, mit és milyen alapon reklamálhatok?
Szerintem az autóm instabillá vált, bármennyire is nyugtatgatnak (túl érzékenyre van beálltva a rendszer, nem kell azonnal a szervzbe menni, stb.), a felelőség az enyém, hogy egy hibajelzéseket adó (ok: valójában ismeretlen ) autót használok, aztán mit ad isten, mégis baja lesz?!
A szervó? Nos, lassan koncertezhetünk, nekem is halk sivító hangokat ad, mintha a szél fütyülne. Nem mindig, nem egyforma hangerővel. Korábban itt a fórumon sem kaptam választ erre.
Hajjaj, nem erre számítottam.
Szóval, szelepcsere? Kocsi cser? Típus csere? Elég pipa vagyok...
Ok szl61, kíváncsian várom, mit tesznek a szervoddal!
Nem tudom, hogy ez természetes-e, hisz ma hallottam először, vagy sem? Gyanítom, hogy nem, hisz eddig nem hallottam. Mondjuk ha nem lesz hangosabb és nem krepál be, akkor nem érdekel, sírjon! Csak működjön!
Ma vettem észre, hogy lassú haladásnál, a kormányt jobbra, majd balra viszonylag gyorsan áttekerve kissé sivít a szervo. Van egy elég szűk bejáró egy parkolóba és ott történt. Végállásban nem szoktam erőltetni a kormányt, hisz az egy szervonak sem tesz jót, és ezzel amúgy sem kanyarodik jobban a kocsi, max tönkreteszem a kormányt. :-) Így erre figyelek, tehát nem végállásnál hallottam ezt, hanem amikor csak simán tekertem. Próbáltam visszakeresni erre a témára, de sokmindent nem találtam róla.
Valaki infót ha lehet! Tapasztalatok, megoldások, lehetőségek? Esetleg később elhagyja ezt, vagy ez csak erősödik és rosszabb lesz?
Én nem raktam alulra semmit, mert abba a négyszögletes lyukba spéci patent kell, amit rendelni kellene. A kereskedésben sem raknak oda, szépen megfogja az a két csavar is.