31 ezer km után (május végén lesz két éves) még nincs igazi gond a Lacsinál!
Eddig egy hátsó index-izzó, meg egy kesztyűtartó mikrokapcsoló probléma volt, de ezt magam is orvosoltam, cserével, ill WD-40-nel! :)
Igaz rendszeresen használom nagyobb távolságokra, de meg is hálálja a kicsike!
Csináltunk egy belső motor mosást, és 2 dl Prolongot is kapott, utána megtáltosodott...ajánlom mindenkinek!!
Múlt héten voltam 30 ezres szervízen a Chevrolet Duná-nál, garanciában cseréltek egy kontaktos hangszórót, OMW Light olajat tettek bele, és a gyertyát is cserélték, ez így kb. 34 ezer Ft volt.
Az új gyertyával nem vagyok elégedett, GM Spark Plug-ot (szerintem a legolcsobb német gyertyát) tettek bele, de eredetileg NKG kettéfűrészelt-végű volt benne, s azzal nem kopogott ennyire, jobban gyorsult, csendesebb volt. Ezzel kapcsolatban ven-e tapasztalat? Hol lehet gyári NKG-gyertyát beszerezni?
Mert lehet hogy lecserélem, sokat rágódom rajta...
Ha minden összejön, holnap ilyenkor már egy mentazöld-metál Lacsi szedánban ücsörgök :-)
Kérdésem hozzátok, hogy van e ennél a kocsinál valami különleges, amire az átadáskor érdemes figyelni? Annak idején, még az Ignisemnél, külön kis listával mentünk, hála az ottani klubtársak által összegyűjtött tapasztalatoknak. :-)
én is arra tippeltem, azt vettem ki a képről. Viszont nem találtam meg benne... érdekes. na, holnap lebontom róla a csövet is... és azt hiszem, midjárt le is fotózom...
Ha valaki arról az orosz csodáról tud valamit, hogy esetleg lehet itthon is beszerezni, akkor arra vevő vagyok. A Tripcomputer nevű eszközről van szó.
És akkor egy kis tapasztalat: fogyasztás városban 9-9,5, országút 8 körül, de alá csak nagyon nehezen akar menni. Hiba az izzókon kívül annyi van, hogy az utóbbi időben felkapcsolt világításnál villog, vagy teljes fénnyel megy az óra. Kicsit benyomom, akkor visszaáll, tehát biztos a csatlakozó. Azt hiszem, nem sikerült minden csatit visszanyomni, amikor beszerelték a kihangosítót. Amint lesz egy kis időm, megyek vissza, csinálják csak meg, az ő saruk.
Én az MP3 lejátszókkal nem szórakoztam, van egy szivargyújtóba dugható rettenet, arra USB-n megy a lejátszó, és a rádión meg lehet fogni az "adást"... :)
4000 kemény magyar forintért számították meg nekem ezt az eszközt.
Amúgy 32000 km van a gépben, és hogy lekopogjam, semmi gond vele.
Gondoltam, kiszedem ma a szűkítőt, de lehet velem van a probléma, de nem találtam az általatok leírt helyen... Én úgy vettem ki, hogy a légszűrőházból kivezető cső felé van benn... De az totál üres...
Mindenkinek azt kívánom, hogy legalább annyi öröme legyen a lacsiban, mint nekem, és legfeljebb annyi gondja, mint nekem :D
Szia! Olvastam azokat a véleményeket, csak az a baj, hogy konkrét hibakódot nem tudok. Annyit mondott az ember a szervizben, hogy gyujtáskimaradás történt és semmi komoly baj nincs. Úgy is most megy majd a szekér a szervizbe (teteje, kötelező szerviz, zöldkártya), és majd kérek egy szelep tisztítást. Ha ez nem segít majd akkor csere!
Pétert és a társakat kérdezem, cserélt-e már valaki a szervóban minőségi olajra? Milyenre? Tóth Lajosnál voltam (szoftver ellenőrzés, gyújtás állítás), és a mély-morgó szervóhang (folyamatos és lendületes körbeforgatásnál) szerinte akkor szünik meg, ha kicserélik a szervóolajat.
Apa12345 (5165), colin (5162) olvastad-e? Vagy Georgbob véleményét
elolvasod-e?
Szerintem nem szavazás kérdése, hogy hibás zárszögű szelepek kerültek beépítésre, hanem kényszerpálya. Feltéve, hogy valóban p300 a hibakód.
Azt a megoldást még senki sem próbálta (vagy nem írta), hogy megvárja a szelepcserével a gari lejártát, de kétségtelenűl létezik. Vagy cseréltesse az új gazdája...
Töréspróba:
tegnap szürkületkor autópálya tempó- bombaként fácán a szelvédő közepére-
szerncsére kibírta, mármint a szélvédő- próbálom elhinni!
Nekem is volt sárga lámpám és tisztítással orvosolták.Azóta kb 2000Km és még nem jelentkezett ... Inkább maradjunk a hagyományos módszereknél mint Pl kiégetés minőségi adalékos benzin. Akkor nem erőltetem a cserét egyenlőre, majd meglátom mit hoz a jövő.
Nekem is volt sárga lámpám és tisztítással orvosolták.Azóta kb 2000Km és még nem jelentkezett kopp-kopp_kopp. Ahogy a kollégák írását olvasom többeknek szelep cserével javítottak, de csak idő kérdése és újra előjön a probléma.Ezek után én senkinek nem ajánlom a szelep cserét mert akármilyen ügyes is legyen a szerelő olyan már úgy sem lesz a gyári. Inkább maradjunk a hagyományos módszereknél mint Pl kiégetés minőségi adalékos benzin. Ja korábban írták, hogy találtak valami trutyit a tankban és talán ez okozza problémát s, nem tudom hol tartanak az elemzéssel.
Sziasztok, vennék 1 db Hankook Optimo K406 195/55/15 gumát.Csak 1db érdekel.Ha valakinek nem kell az ilyen típusu pótgumi mert van használt akármilyen ,az jelentkezzen!
2005.decemberben volt a bal hátsó ajtóra 2305.- Ft Sajnos nekem az egész autón körbe van vagy 10-15 kisseb sérülés, amit a kedves autós társaknak köszönhetek. Sokat parkolok a városba és rendszeresen rányitják az ajtót.
Nem tudjatok veletlenul mennyi egy uj diszlec a bal elso ajtora? Egy kocsog kurva geci haddnesoroljam tovabb ugy ramnyitotta az ajtojat hogy majd kitort egy darab belole. Most szep ronda :( Es nem tudom ki volt elment onnet ....