Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.18 0 0 5989
Szia!
Olvastam azokat a véleményeket, csak az a baj, hogy konkrét hibakódot nem tudok. Annyit mondott az ember a szervizben, hogy gyujtáskimaradás történt és semmi komoly baj nincs.
Úgy is most megy majd a szekér a szervizbe (teteje, kötelező szerviz, zöldkártya), és majd kérek egy szelep tisztítást. Ha ez nem segít majd akkor csere!
Előzmény: R*R (5986)
Picuj Creative Commons License 2007.03.18 0 0 5988
Nah most én meg akkor javasoljam hogy az ezüst legyen egy SW? :P
Előzmény: cápaFeri (5978)
R*R Creative Commons License 2007.03.18 0 0 5987

Olaj- de szervó

    Pétert és a társakat kérdezem, cserélt-e már valaki a szervóban minőségi olajra? Milyenre? Tóth Lajosnál voltam (szoftver ellenőrzés, gyújtás állítás), és a mély-morgó szervóhang (folyamatos és lendületes körbeforgatásnál) szerinte akkor szünik meg, ha kicserélik a szervóolajat.

Üdv

 

 

R*R Creative Commons License 2007.03.18 0 0 5986

Szia!

    Apa12345 (5165), colin (5162) olvastad-e? Vagy Georgbob véleményét

elolvasod-e?

Szerintem nem szavazás kérdése, hogy hibás zárszögű szelepek kerültek beépítésre, hanem kényszerpálya. Feltéve, hogy valóban p300 a hibakód.

Azt a megoldást még senki sem próbálta (vagy nem írta), hogy megvárja a szelepcserével a gari lejártát, de kétségtelenűl létezik. Vagy cseréltesse az új gazdája...

Töréspróba:

tegnap szürkületkor autópálya tempó- bombaként fácán a szelvédő közepére-

szerncsére kibírta, mármint a szélvédő- próbálom elhinni!

Üdv

 

Előzmény: Lacsis_Hali (5984)
Stocz Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5985
Ehez mit szóltok?



Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5984
Nekem is volt sárga lámpám és tisztítással orvosolták.Azóta kb 2000Km és még nem jelentkezett ...
Inkább maradjunk a hagyományos módszereknél mint Pl kiégetés minőségi adalékos benzin.
Akkor nem erőltetem a cserét egyenlőre, majd meglátom mit hoz a jövő.
Előzmény: 95LE (5977)
Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5983
Felső a tuti!
Csak kár, hogy nincs rajta fekete szekér :)
Előzmény: ooz1 (5981)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5982
Az első, ami fehér alapon van...az a nyerő nálam! Szuper!
Előzmény: ooz1 (5981)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5981


Előzmény: cápaFeri (5980)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5980
Csak vicceltem ooz! Tökéletes így is. Mondjuk a chevy jel alá lehetne egy lacetti feliratot szerkeszteni talán.
Előzmény: ooz1 (5979)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5979
persze az miattam van, mert az enyém piros :PPPPP
mondjuk lehetne olyan verzió is amin szöveg is lenne...
majd alkotok vmi mást...
Előzmény: cápaFeri (5978)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5978

Határozottan tetszik! :-))

 

Persze szebb lenne, ha ezüst lenne az ötajtós! (nem beszélek hazaa...ááááá:-).)

 

 

Előzmény: ooz1 (5973)
95LE Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5977

Szia!

Nekem is volt sárga lámpám és tisztítással orvosolták.Azóta kb 2000Km és még nem jelentkezett kopp-kopp_kopp. Ahogy a kollégák írását olvasom többeknek szelep cserével javítottak, de csak idő kérdése és újra előjön a probléma.Ezek után én senkinek nem ajánlom a szelep cserét mert akármilyen ügyes is legyen a szerelő olyan már úgy sem lesz a gyári. Inkább maradjunk a hagyományos módszereknél mint Pl kiégetés minőségi adalékos benzin. Ja korábban írták, hogy találtak valami trutyit a tankban és talán ez okozza problémát s, nem tudom hol tartanak az elemzéssel.

Minden jót mindenkinek!
Előzmény: Lacsis_Hali (5962)
Secretknight Creative Commons License 2007.03.17 0 0 5976
Ja...ajánlatokat ide kérek : taamee@freemail.hu
Előzmény: Secretknight (5975)
Secretknight Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5975
Sziasztok,
vennék 1 db Hankook Optimo K406 195/55/15 gumát.Csak 1db érdekel.Ha valakinek nem kell az ilyen típusu pótgumi mert van használt akármilyen ,az jelentkezzen!

üdv,Secret.
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5974

Üdw,

Nekem ez tetszik!

 

 

Előzmény: ooz1 (5973)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5973
itt egy minta:
(hétvégén még csinálhatok más verzióban is)

Előzmény: cápaFeri (5929)
Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5972
Szia!

2005.decemberben volt a bal hátsó ajtóra 2305.- Ft
Sajnos nekem az egész autón körbe van vagy 10-15 kisseb sérülés, amit a kedves autós társaknak köszönhetek. Sokat parkolok a városba és rendszeresen rányitják az ajtót.
Előzmény: BeZe1974 (5971)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5971
Nem tudjatok veletlenul mennyi egy uj diszlec a bal elso ajtora? Egy kocsog kurva geci  haddnesoroljam tovabb ugy ramnyitotta az ajtojat hogy majd kitort egy darab belole. Most szep ronda :( Es nem tudom ki volt elment onnet ....
georgbob Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5970
Én nem variálok a szuszogóval, mert a múltheti checklámpát megelőzően (több mint egy év, a szelepcsere után) nem volt gond és ez a hiba is pillanatok alatt elmúlt úgy, hogy a lámpa is kikapcsolt.
Előzmény: R*R (5969)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5969

(5419;5420) Tityeszé!

"megint megjött a cheklámpa " ez már engem is aggaszt!

Tedd ki szuszogóra, de szerintem mese, amit az olajködről mondanak. A lambda szonda kizárólag oxigén jelenlét mértékét (CO) ellenőrzi és nem pedig NOx -t meg társait, vagyis semmi köze az egyéb emisszióhoz. A szuszogó használata környezetvédelmi szempontból nem engedélyezett!

A szerviz nem mondta véletlenül, hogy az utastérben nem ajánlott a dohányzás, mert azt is érzékeli a lambda?

A katalizátor ellenőrzése a hátsó lamda feladata és külön hibakódja van meghibásodásra! Nekem volt ilyen hibakódom, sajnos nem jegyezetm meg a számát. DE: ennél a hibakódnál a motor és minden más zavartalanúl működik, a check lámpa folyamatosan ég, ha a gyujtás be van kapcsolva, és vígan lehet autókázni. Hogy a lámpa sokat jelezzen, katalizátor hibánál a fentiek miatt kizárt, mert kiütni is csak a computer csatlakozáson keresztül lehet, és nem alszi ki "magától" (csak ha ki nem ég szegényke).

 

Előzmény: georgbob (5967)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5968
Mindegyik hasonló, ne aggódj!
Előzmény: georgbob (5966)
georgbob Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5967

Általános kérdés mindenkihez!

 

Kartelcső. Valaki megoldotta, hogy lekötötte és szuszogót rakott a végére. Kérdés:

1, miért kell szuszogó a végére, ha jól tudom ott tolólevegő jön ki.

És talán egy segítség: megint megjött a cheklámpa és a szervízben mondták hogy annyira ki van hegyezve a rendszer környezetvédelmi szempontból, hogy már a kartelcsövön feljövő olajködös levegő is bezavar az érzékelőknek. Ebből következtetve ha valakinek sokat jelez a lámpa, ki kellene próbálnia a kartelcső lehúzását, hátha ez lehet a probléma. De ez az én okoskodásom, nem biztos hogy logikus. Mellesleg lehúzott kartelcsővel a gép hátul simán produkálja a még be nem vezetett környezetvédelmi besorolást is, csakhát elől...

georgbob Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5966
Hát már rég nem nézem a végét, de általában a kormos kondenzvíz az ami megáll benne, hála a DTM formának. Még egy adalék a direkthez: napfényben átnézve rajta, (belülről kifelé) igen vékony a réteg és az anyageloszlás változó, tehát nem szálirányos. Nemtom ez jelent-e bármit is, mivel az olaj az ami a mikronos port megfogja. Én is raktam előszűrőt, ipari szűrőpaplan félbeszedett réteggel, forma összevarrva, ráhúzva mint egy zokni és ez fehér. A hang, jajaj, nagyon szép!!!
Előzmény: R*R (5965)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5965
Akkor direkt újra, az olajszórás gondolom megszűnt a DTM végén!
Előzmény: georgbob (5963)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5964
Dolfi (5774) és még többek esete nem sok jóval kecsegtet, de szerintem ha már cserélni kell: minél előbb annál jobb!
georgbob Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5963
HI! Az én olajam SPARCO és külön fel van rajta tüntetve a színe is. Biztosan fog, mert a kezem is piros lett tőle az első fújás alkalmával. Mosáshoz ARIEL gél mosószert használtam, káros biztosan nem lehet ha ruhához való.
Előzmény: R*R (5960)
Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5962
Szia!

Nem a direkt beszerelésével van problémám, azt csak megoldanám valahogy :). Az tény, hogy direkt nélkül a spirex sem ér sokat, de amiket olvastam róla meg más autókon láttam, tapasztaltam az nagyon tetszett és ezért is piszkálja a fantáziám. A chip-el meg a komolyabb átalakításokkal, cserékkel még várok kb 1 évet mert amilyen szerencsés fazon vagyok tuti, hogy előjön valami hiba és akkor arra fogják majd rá a szervizben, és nem akarják majd garanciába cserélni. A direkt+spirex előnye, hogy max 20 perc és vissza lehet rá dobni a gyárit (persze csak a szívó oldalon) és nem is fogják észrevenni az okosak, hacsak a számítógép adataiból kinem következtetik :) (amire szerintem kicsi az esély). Ha semmi nem jön közbe Április közepe fele viszem Gyömrőre és ráugrik ez a páros.
A szerencsémre visszatérve ma reggel megint előjött a sárga lámpa. Hiába kergettem meg két hete a szekeret a pályán, 2-3 napja hidegen kopogott a kicsi kocsi ma meg már kacsingatott is. Szelep tisztítás után volt akinek végeleg megszünt a hiba vagy csak a szelep csere oldja majd meg? Mert nem szeretnék fölösleges köröket futni a szervizzel, ha a tisztítás nem ér semmit.
Előzmény: R*R (5961)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5961

Szia!

Szerintem vagy annyira ügyes, hogy sajátmagad féláron megcsinálod a chiptuning kivételével. 

A tuning műhelyekben biztosan jól dolgoznak, különben bezárhatnának, de pl. kipufogó klinikákon olcsóbban felteszik a szintén olcsóbban vásárolt sportdobot.

A leömlőkkel van csak kivétel, nem bíznám csak tuningosra.

"a Lacettibe is olyat dob mint azokon." szerintem olyat! 

"ezeknek az olvasásán már túl vagyok" akkor meg bízhatsz, lesz +200 cm3 -nek megfelelő teljesítményed!

Sport főtengelyekről,- hengerfejekről jó lenne olvasni, csak nem akarnak megszólalni a profik, esetleg mégis...?

 

Előzmény: Lacsis_Hali (5954)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5960

Szia!

    Még nem mostam, viszont a 4. kúpost használom. Az előző 3-at nem dobtam el csak hatásvizsgálat előte, és még cseréltem típust/méretet.

Az olaj színe nyilván nem módosíthatja jelentősen a szűrőtest színét, hogy nézne ki pl. GREEN szűrőn a vörös színű olaj? A zöld v. világoskék szőrőtest talán a legjobban mutatja a koszolódást az ismertek közül, fehér mégjobb lenne, de még nem láttam sehol.

Fox8 

kolléga válaszaival egytértek. A pamutos szűrők nyilván fakulhatnak és színükből is veszíthetnek márkától függően, az agresszív oldószerek viszont nem csak a színt, hanem a pamutot is károsítják, a fémhálót korrodálják, a műszálas v. szivacsos szűrőtesteket pedig roncsolják.

A betét szűrökhöz hasonlóan a koszolódás mértéke befolyásolja az áteresztő képességet, de direktnél látványosabb a teljesítmény csökkenése koszolódásnál.

Használtam átmenetileg kölcsön GREEN kúpost - jó koszosat, sőt olajfolt is volt rajta- a látvány hoz képest még működött.

Kezdődik a rovarszezon, felteszem a preszűrőt a direktre, nem szívelem a rovarmúmiákat a szűrőtesten.

 

Előzmény: georgbob (5953)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!