Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R*R Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5096

Volt rá példa!

Előzmény: t-bird (5094)
cápaFeri Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5095

R*R!

 

Mármint engem, ill. az én autómat érinti?  Ne mond már! Ez komoly? Még egyszer sem láttam a lámpát indítás után.

Vagy mi van most? Nem is említettem az alvázszámomat.:-))

Előzmény: R*R (5090)
t-bird Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5094
Térdre, imához!
Előzmény: R*R (5090)
Alpha_ws Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5093
Szia !
2004. 09..14.-i Lacetti HB 33.000 Km-el

1. Rángatott, néha le is állt.először kiütötték a gépböl, második előfordulásra azonnal cserélték.
2. Igen, szelepcsere. Reggel munka előtt bevittem, hazafelé beleültem, azóta nem csinálja (2006. szeptember)
3. Főleg alacsonyan (Reggeli és délutáni dugók).
4. Nem
Előzmény: Apa12345 (5065)
hicar Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5092
A rángatás témához még annyit tennék hozzá, hogy a mult évben a sok útfelbontás miatt rengeteget araszoltam a városban a kocsival és ekkor jelentkezett a rángatás. A nyáron kb 3000 km-es úton voltam a kocsival Horvátországban mikor hazajöttem olyan volt a kocsi mint amit kicseréltek. Sokkal jobban gyorsul, 1-1,5 literrel kevesebbet fogyaszt, érzem az erőt a motorba. Szerintem igen jót tett neki ez a hosszú út. Azóta sincs semmi problémám a kocsival. 1,6-os sedan
hicar Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5091
1. a motorkontrol lámpa nem világitott, de rángatott a motor.

2. a szervizben nagyobb fordulatszámnál való váltást javasoltak 3000-nél, valamint járassam meg egy hosszabb uton a kocsit, mert kokszosodásról van szó. A tanácsot megfogadtam és a hiba megszünt azóta sem jelentkezik.

3. igen használom 3000 alatt is de váltásnál mindig kihuzatom legalább 3000-ig. Ez nem azt jelenti, hogy pl kettesben tartósan magas fordulattal megyek, csak amikor váltok akkor huzatom meg.

4. igen régen volt egy 1500-ös zsigám annál is hasonló probléma volt. Mindig ki kellett huzatni váltáskor.
Előzmény: Apa12345 (5065)
R*R Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5090

Sziasztok!

(5038) után cápaFerinek: igazolva látszik a lista a hibás zárszögről (5085)!

"... egy gyári ajánlás(nem visszahívás) amikor ezt a problémát szelepcserével kellett kijavítani.... alvázszám alapján érint e engem ez a gyári ajánlás..."

Kérdés mit ajánl a gyártó, ha pl. előzés közben adódik az sárga lámpácska és eltűnik a nyomaték egy része vagy egésze akár csak néhány másodpercre is?

Előzmény: Apa12345 (5085)
Sarkany Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5089

1. nem

2. nem

3. alatta is

4. igen, Kalos 1,4 16V

Előzmény: Apa12345 (5065)
bzsazsa Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5088

Hali!

 

1: igen

2:nem/ideiglenesen

3:is-is

4:nem

 

 

üdv bzsazsa

Komis Creative Commons License 2007.01.22 0 0 5087

Én is hozzá tenném a magamét:-)

 

1. Volt e már olyan problémád,hogy világított a motorkontroll lámpád és rángatott a motor? nem

2. Elhárították a hibát a szervízben? nem volt ilyen hiba, computerrel megnézettem

3. Városban a motort alacsony fordulatszámon is használod,vagy csak 3000 fölött?  többségében alatta 

4. Más autótipusnál tapasztaltál hasonló problémát (esetleg mástól hallottad)? A családi flotta (x évtized) Zuk, Skoda 120L, Daewoo Racer, Trabant, Skoda 1000MB egyikénél sem.

 

A Chevy központnál pár nap eltelik, mire vissza szólnak. De ilyenkor tuti, hogy utána is néztek!!

 

Üdv

Előzmény: Apa12345 (5065)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5086

Üdv jvesz,

 

drakulálok a vashoz, "hordjad" egészséggel!!

Dobhatnál fel képet :)

 

 

Előzmény: jvesz (5083)
Apa12345 Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5085
Sziasztok!

Legutóbb georgbob segítségével rátaláltam az esztergomi szervízre ahol kérdésemre elmondták,hogy volt egy gyári ajánlás(nem visszahívás) amikor ezt a problémát szelepcserével kellett kijavítani.Segítőkész volt az Úriember akivel beszéltem,azt tanácsolta keressem meg a GM Hungary ügyfélszolgálatát,hátha ők tudnak segíteni.Ha valakit érdekel: CHEVROLET Southeast Europe ,Budaörs 23/447-000 1/298-1800. Itt is segítőkészek voltak,azt mondta a hölgy hogy utána néz az alvázszám alapján érint e engem ez a gyári ajánlás.Igaz,még nem hívott vissza,de a hozzáállás bíztató volt. Azóta jártam a szervízben,persze ők semmilyen ajánlásról nem tudnak,régebben az Opeleknél volt valami dörzsárazás a szelepeknél de a Lacettinél nem tudnak ilyenről. Hazafelé menet kb 3 km után már világított a lámpa.Napközben állítólag két próbaúton voltak (kb 40 km ), átvétel után pedig én pörgettem a motort (3000 fölé). Akkor ők is rosszul vezettek ha előjött a probléma?
georgbob Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5084

Szia, a válaszok a következőek:

 

1. IGEN

2.IGEN, szelepcserével

3. IGEN, mivel nem kötötték ki a szerződésben hogy 3000 alatt problémák lehetnek

4. NEM

 

De mi van a szelepcserével?????????????

Előzmény: Apa12345 (5065)
jvesz Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5083

 

Üdv, ez az első hozzászólásom, de hónapokra visszamenőleg olvastam a fórumot.

Kb. 2-3 hete vettem egy  1,5 éves, 1.4-es Lacetti sedant. Két napra rá, hogy elhoztuk, kigyulladt az a bizonyos sárga lámpa, az autó napról napra jobban rángatott, nem gyorsult, elinduláskor bőgettük a motort, hogy le ne fulladjon.Pár nap múlva szervízbe vittük, bár kódolvasáskor nem tudták pontosan megmondani a hibát, de amikor érte mentünk, kiderült: szelepsort cseréltek. Méghozzá szó nélkül.

Igaz, nem sok idő telt el, de azóta az autó úgy megy, ahogy egy normális autónak kell, kis fordulaton is.

Tehát csak ajánlani tudom, hogy akinek ilyen hónapok óta visszatérő problémája van, keressen egy olyan szervizet, ahol nem variálnak holmi gyertyákkal és nem beszélnek mellé fordulatszámokról, hanem cserélik, amit kell. Remélhetőleg rögtön megoldódik minden probléma, mint pl. georgebobnak, és mint nekem is (hogy lekopogjam).

Előzmény: Apa12345 (5064)
cápaFeri Creative Commons License 2007.01.21 0 0 5082

A táblázat alapján az enyém is 2006-os, de nekem olyan karakterek vannak az alvázszámomban, ami itt nincs is..:-))

Pl. a KL után nem A van, hanem 1

A KL és a második K között olyan dolgok vannak nekem, amiket itt nem is említ..:-))

Előzmény: Apa12345 (5079)
1.4 Elite Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5081

Hello!

Eladó egy  1.4 Elite 2005. 03.-havi. Elsősorban hitelátvállalással. Ami 2.300.000,- HUF

23.000Km, szervizkönyv, 1 karcolással, gyönyörű állapotban.

Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5080
Ha ez a táblázat igaz,akkor 2006 a gyártási év.
Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5079
Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5078
Ha jól tudom az enyém is decemberi autó,megrendelés után egy héttel átvehettem.
R*R Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5077

Szia!

Az a forgalombahelyezés időpontja és nem a gyártásé!

(5038)

Előzmény: cápaFeri (5076)
cápaFeri Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5076

2006-os járgány és még ilyen gondok? Hmmm..

Én úgy tudtam, hogy 2005-ben orvosolták a problémát.

Előzmény: Apa12345 (5075)
Apa12345 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5075
Február végén lesz 1 éves. 7700 km-nél járok.
Előzmény: cápaFeri (5073)
cápaFeri Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5074

Mellesleg...a 2 ütemű wartyogónak nem a motorját kellett kormozni, hanem a kipuffogóját és azért, mert a benzinhez kevert olaj -ami a motor kenését adta- a kipuffogón távozva alacsony fordulaton lerakódott. Nem keverendő a két dolog!

 

cápaFeri Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5073

Hali Apa!

 

1. Szerencsére még nem.

 

2. Nem volt ilyen hiba, de még szervízben sem járt.:-) 6700 km-nél járok

 

3. Hidegen max 2500-ig elváltok, melegen 3000 környékén, városon kívül előzéseknél gyakran 5000 ig húzatom.

 

4. Opeleknél volt kormozódás az EGR szelepnél, attól is összevissza ment a motor. Ez a hiba -mint ahogy itt többen leírták- a rossz zárásszögű szelepek miatt van.

 

Amúgy mikori az autód Apa?

 

Üdv!

Előzmény: Apa12345 (5065)
Olle_Peter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5072
Csupán kifejtettem a véleményemet, mivel én javarészt alacsony fordulatszámon járatom a motort, és nálam ez a probléma - lekopogom - 30000 km -en még nem jelentkezett. Ha Te régi motoros vagy, tudhatod, hogy köteteket lehetne megtölteni azokkal a - belátom kissé triviálisan marhaságként aposztrofált - magyarázatokkal, amelyekkel az autószervizek etetik a jámbor ügyfeleket. Ettől Te még annyit kormozhatod a motorodat, amennyit jólesik. Figyelmedbe ajánlom, mivel nekem anno nagyon bejött - az M3 emelkedőjét a Kisbagi völgyhídtól Pest felé.
Előzmény: Sarkany (5071)
Sarkany Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5071

Nem vagyok autó - motor szerelő

 

Ehhez képest nagyon magabiztosan nyilatkozol (hogy azt ne írjam: kinyilatkoztatsz) ... :))

Előzmény: Olle_Peter (5070)
Olle_Peter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5070
Nem vagyok autó - motor szerelő, fogalmam nincs, mi az az alapjárati szabályzó, csak a középiskolai fizika órán tanultakra tudok támaszkodni. Korom a motorban csak az égéstérben keletkezhet és utána rakódhat ki, mert a tökéletlen égés következménye. A tökéletlen égés úgy jön létre, hogy a beadagolt üzemanyaghoz nem kap a motor elegendő levegőt, ez pedig, mivel szgépvezérelt motorról van szó, csak hiba lehet, és nem léphet fel a fordulatszám függvényében, mivel a motornak a teljes fordulatszámtartományban (alapjárattól leszabályozásig) megfelelően kell működni. Hihető az, amit itt korábban írtak, hogy a beszívószelep hibás működése okozhatja.
Előzmény: Sarkany (5069)
Sarkany Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5069

Ezt a pörgetést meg kikormozást korábban is írták, de ez egy marhaság, kikormozni a 2 ütemű Wartburgot kellett.

 

Lehet, bár ez így egy kicsit ex catedra!

 

Tudnál arra valamiféle magyarázatot adni, hogy pl. a Kalos 1,4 16V-ben miért volt kormos az alapjárati szabályozó? (Saját szememmel láttam, amikor még Kalosom volt.)

Egyáltalán, mit keresett a szívóoldalon korom?

Előzmény: Olle_Peter (5067)
R*R Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5068

Szia!

1. A kérdés összetett, csak egy részére van visszajelzésem: a kontrol lámpa jelzett és úgy maradt , ha a gyújtás be volt kapcsolva. A motor úgyanúgy működött tovább a tuningolt chipppel.

2. Kb. 1 hét múlva szervizben hibakód kiütve, de érdemi jelentősége semmi. (Lambda hibakód volt egyébként, a sportkatalizátor okozta).

3. Amilyen a hangulatom 5 ezer felett is előfordul

MEGJEGYZÉS: túlnyomórészt városi tötyörgésnél -azaz alacsony motorhőmérsékleteknél- a gyári gyújtógyertya hőértékénél eggyel alacsonyabb hőértékűvel talán nem lenne kormos annyira, én átcserélném. Ez nem jelenti azt, hogy alacsonyabb hőértékkel pályára nem szabad vele kimenni, csak a szolidabb vezetési stílus melett olyan képet mutatna az elektróda, amilyet nagykönyvben megírnak. Az pedig nem fekete a koromtól!

Állnadóan használom a legjobb minőségű javító-,kenő- és tisztító adalékot az üzemanyaghoz- de csak az adalékok nem oldják meg a hibakódokat.

 

Előzmény: Apa12345 (5065)
Olle_Peter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 5067
Ezt a pörgetést meg kikormozást korábban is írták, de ez egy marhaság, kikormozni a 2 ütemű Wartburgot kellett. Az enyém 2005 novemberi 1,6 -os, a kereskedő szerint alacsony fordulatszámon jó a fogyasztása. Én eleve nem szeretem bőgetni a motort, tehát nagyon ritkán pörgetem 3200 fölé, városban pedig 1200 - 2000 körül járok. Ilyen hiba még sosem jelentkezett, de egy szgép vezérelte motornál nem is jelentkezhet, ha pedig mégis, akkor ki kell javítani, ha beállítási hiba, akkor azt. Előtte 1,4 -es Meganom volt, az sokszor visszapofázott, ha nem váltottam idejében, a Laci meg se nyekken, már 1000 -es fordulaton finoman húz. (persze nem meredek emelkedőn, ott persze ezt is ki kell váltás előtt húzatni)
Előzmény: Apa12345 (5064)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!