Vettem le a huzatot az üllésekről közben ment a Tv2-ben a Jóban-Rosszban és volt benne egy 2. szériás szürke állólámpás 230 Mercedes. Ütött kopott volt.
A kép a CX Athéne-ről a fóti telepen készült... Az "állólámpád" csodás, de mintha a germánok is gerjednének... Amúgy a gáz/étolajos lenne az űrhorrorpornó kivitel ebben az állapotban.
" nálam ez betegség, hogy minden 20 évnél idősebb autót megnézegetek, és meg akarok venni"
Jó tudni ,hogy nem vagyok egyedűl ,Én is ilyen betegségben szenvedek ,most Őt szeretném nagyon:http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=363548&command=ugras&screenwidth=800 csak nem tudom fedett helyre tenni ,amúgy meg kár lenne érte.
Nem emléxem, hogy bogaras topicba irtam volna, bár nem lehetetlen. 95-98 közt volt egy bogaram. Mostanság is megnézek minden eladót, de nálam ez betegség, hogy minden 20 évnél idősebb autót megnézegetek, és meg akarok venni :-)))))
Bizony Prestige turbo! Németben kőműveskedett a tag aki vette, neki fel sem tünt, hogy a hosszúja van. Nem értett hozzá, csak ezt találta ócsóóón megvehetőnek 98-ban. Kb 1/2 évig árulgatta, sajna nem tudtam vele megegyezni, akkoriban csak egy Peugeot 505-öm egy Bogaram és egy Fiat Ritttyo-m volt, de nem adta semelyik kettőért sem oda. Azt tudom, hogy balatonfüreden vették tőle meg. Hogy azóta mi lehet vele???? hmmmm. Metálgrafit volt a szine. Nekem az nem tetszett a kocsiban, hogy a két kipufogója közül az egyik tiszta volt, de a másik meglehetősen kormos. Nem tudott cseréről az eladó, vagyis nem azért, mert az egyik dobot cserélték volna.
Vaj bőr belseje volt, akkoriban 160000 km-t mutatott az óra, ami valósnak tűnt.
Hello, most gondolom nem a gyari webastorol beszelunk...?
Eddigi ismereteim alapjan azt mondom, hogy bevarrni lehet, de nem nagyon erdemes, mert mindig ugy fog kinezni, mintha mar raejtettek volna valamit a tetore...viszont nem azik be.
En ismerek olyan tagot, aki restauralas kereteben egyszeruen levagott egy komplett tetot, megpedig ott ahol talalkozik a karosszeriaval, es szepen raultette a masik helyere..Allitolag ha nagyon ugyes a lakatos, meg a szelvedok is passzolnak..
csak mondjuk nem evvel a geppel szeretnek felborulni , az tuti :--))
Tomiteni veglegesen pl szilikonkaucsukkal lehet, (kb 600.- /tubus) de akkor nem nyitod ki tobbet.
Rég láttam ilyen szép CX-et. A képek alapján sztem sok CX-es megirigyelhetné, de én mint aki csak valaha régen vágyott CX-re (és nem vettem meg 98-ban egy 88-as 2,5 turbo prestige-t, igen a hosszút! 499000 Ft-ért) is szivesen elfogadnám! Pláne, hogy automata!!!! ezek még 3 fokozatúak voltak?
ha van tetoablak, de azt inkabb nem szivesen latnam ott, ha egyaltalan megoldhato, lehetseges e a megszuntetese, lemezbevarras, fenyezes, (hopsz karpit-erre nem is gondoltam eddig) stb.
ha igen, az kb mennyiben volna, minosegi munkara gondolok.
tovabba ha nem erdemes vele foglalkozni, akkor beazas ellen mit javasoltok?