Az autód valószínűleg a feles szériából került ki!
csak óvatosan!
Mennyiért kínálják?
a feles széria sajátosságai, amit vásárláskor mindenképpen meg kellene nézni:
külső:
kis tükör
kis hűtőmaszk
Az első sárvédőn nincsen elöl "szellőzőrés"(egy műanyag betéttel a 2-es szérián)
A hátsó lámpák minden esetben a régiek, nem bordázottak
A szélvédők szélén és az ajtók környékén nincs esőcsatorna
A feleseknél nincs alvázvédő - fényezett az alváz (nem véletlenül nehéz jó felest találni)
Az első lámpák domborúak (általában hella H1, /nem az amerikai kis "trabi" lámpa )
belső:
az első ajtón a régi típusú (lásd mellékelt képet)
a műszerfal is a régi, lehet, hogy színes (a piros a leggyakoribb)
A csíkos műbőr a leggyakoribb, a szövetnél apró szemcsés berakások vannak
A kormány nem az újabb teli kormány, hanem a csont, ill ennek a fekete változata (kép mellékelve)
fontos - amennyiben kormányváltósról van szó - hogy a középkonzol alján nincsen a sebességváltó karnak helye. (gyakran egy kézpihentető párnát szoktak iderakni - rendelhető extra volt...)
Figyelj oda, hogy nem ül-e a fara?!
érdemes megnézni az első u.n. torpedólemezt, itt általában mindegyik példány rohad.
ez (általában) két ok miatt lehet:
rohad
kicserélték a szélvédőt, után gyártottra és nem illeszkedik , így a sarkoknál befolyik a víz, illetve sérült a szélvédőgumi, v. után gyártott rossz minőségű (ez már a 4.? :-) )
azonosítás:
az autó motorterének bal első hossztartójába van beütve az alvázszám, elején-végén valóban egy-egy merci csillag van.
Elkértem az alvázszámot a tulajtól, forgalmiból diktálták, remélem helyesen van beírva.
200D-8-11511510013467
Ez jó lehet az autóhoz? Az öreg azt mondta ez alapján régebben rendelt hozzá alkatrészt. Lehetséges, hogy nem a profi gépi hanem kézi beütést alkalmaztak akkoriban? Azt mondta a csillagok ott vannak előtte és utána is. Sajnos én a saját szememmel nem néztem meg, mert elfelejtettem. Igazából nem hiszem, hogy gond lenne vele, csak mégis szeretnék másoktól is érdeklődni.
Keresek állolámpás Mercihez első szélvédőt és jobb első teli oldalüveget ár megjelöléssel ajánlatokat várok a gaben04@freemail.hu emil címre. Előre is köszönöm
A kormányváltós 68 asra meg azt mondanám meg kell szerezni a kódkártyáját abból kiderül,hogy gyári-e. Ha eredeti hátsó ülés van benne akkor a hátulján van a kódkártya matricája ha szerencséd van azt másold vagy fényképezd le és akkor tudok segíteni a megfejtésben.
Mielőtt elhoznám a mercit biztosra szeretnék menni, csak nem vágom fejből az alvázszám kódjait. Tudna benne segíteni valaki? 68-as, 4 ajtós, 200D, kormányváltós kézi.
Sehol nem láttam még 68-as évjáratú állólámpást hirdetve. Biztos volt már akkor ezzel a külsővel amivel a 70-es években? Gondolom nem öregítették abban az időben (70-es évek körül került az országba), csak nem szeretnék "bevásárolni".
Elég sok pénzemben lesz, meg akarom csinálni rajta a veterán vizsgát és nem akarok fölösleges kiadást, meg munkát.
Az eddigi sikeres veteránbiztosítások, és a 25 évnél fiatalabb járművek kedvzményes biztosítási lehetőségei a mostani évfordulóban jelentősen kibővültek klubunk és az Allianz rendszerében. Minden kategóriában, és minden évjáratú járműre létezik speciális kedvezményes kötelező gépjármű felelősségbiztosítási lehetőség!
Ugye-ugye? Ezzel együtt a W114 kupé szerintem soha nem lesz elérhetetlen: olcsóbb nyilván nem lesz, de azért 1-2 éven belül csak nem fog megduplázódni az ára.
Jövő hétvégén veszek egy '68-as 200D kormányváltós szépséget. Szükségem lenne majd néhány apróságra, fehér kormánykerék, balos külsőtükör. esetleg hibátlan fekete ajtókárpit.
Az autó elméletileg szalon állapotú lesz, kis festés hibái vannak. 10 éve volt restaurálva és van rajta 1-2 rozsda pötty. Megvannak a gyári papírjai, 84 óta egy gazdája volt.
Esetleg eladó lesz a gép ha valakit érdekelne. A javításról fényképeket fogok csinálni.
Kapok vele egy csomó apróságot, esetleg tudok belőlük eladni is, csak még nem tudom pontosan mit ad majd az öreg.
Apám 1975-ös állólámpás autójáról megmaradt 1 darab eredeti dísztárcsa, kiváló, hibamentes, új állapotban eladó! Ha valakit érdekel, kérem hívjon fel! Jónás Kálmán 30/325-7856
Te O ! Se sufni, se CO-mero....de egy jo kis autoszerelomuhely a kozelben, ahol
elore megbeszelt idopontban lehet egy kicsit buheralni..egy feloracskat...ha eppen senki nem jon zoldkartyat csinaltatni
Egyebkent ebayen ki lehet fogni egesz olcson kis digitalis meroket, amik nem szekreny meretuek, foleg angol gunson - fele GASTESTER-re gondolok, az OLDTIMER MARKT nemreg kiprobalta es meglepoen pontosnak bizonyult !
Bocs a lenyeget hagytam ki.....Dusitas allitasa a porlasztohaz aljan van, tehat a henger alaku magnesszelep es a porlaszto kozott talalhato ketto vekony 19-es szabalyozo anya... az also a biztosito, elobb azt lazitsd, igy jo esetben az egesz hengeres szelepet tudod forgatni (egyutt forog a felso allitocsavarral) es szepen beallithatod a CO-t . Egyszerre csak keveset tekerjunk ! Ha kifele csavarod akkor SZEGENYEDIK a keverek, kifele tekeresnel DUSUL... Na es a kartergaz visszavezeto gumicsovet kerjuk lehuzni a szelepfedelrol meres, allitas kozben...
Ha nem lehet beallitani akkor vagy falsot sziv (TUL SZEGENY), vagy hidegindito allandoan megy (TUL DUS) , ritkan lehet az allitocsavar is elkopva, de ilyenkor mindig csopog a benzin a kezedre amikor tekered, ugyhogy figyelem es turelem..
A Strombergnel leginkabb a hideginditonal szoktak a "mesterek" mereszeket alkotni, altalaban eloszor falsot sziv a rendszer valami tomiteshiba folytan, erre kohog meg tuszkol a moci, igy aztan jol odanyomnak neki a hideginditoval, (persze azt a legegyszerubb buzizni, mert szepen kezre esik) igy kompenzaljak az extra-luftot.
Aztan persze alapjaraton nem lesz az igazi, 30 litert eszik stb stb..Vegul mindent eltekernek ami csak tekerheto...Ime ez egy tipikus Stromberg tortenet...