Az excenterrel is lehet varialni, ha atforgatod az also felkorbe (hosszaban pedig a mostani helyzetenek megfelelo helyre, hogy a lancfeszesseg megmaradjon), akkor feljebb lesz a motor hatulja valamivel, es jobban fordul. (Nekem is ott van most.)
s koze h kevesebb fog, ugyanakkora lanc, jobban meg kell fesziteni es akkor hatrebb kerul a hatso tengely, ha jol okoskodom es igy no a tengelytav, nemde? ez milimeterek persze
mi van???? mi köze a lánckeréknek a tengelytávhoz??? jó persze hosszabb lesz, hiszen kicsit hátra kell húzni a kereket. de a lényeg, hogy nem kell annyira pörgetni a motort nagy sebességnél.
viszont lehet, hogy a hátulját nekem is fel kellene kicsit emelni a rugóval. lehet azért instabil ennyire, meg ezért csúszkál a hátulja is. (kiemelkedik nagyon fékezésnél)
mik lesznek fent? a szeria 17:42 a Tyúkna is? nekem szervizes aszondta ne legyen 16-os elsore tuning utan mert borzaszto lesz na nem is az ero miatt lett volna az mar latom,hanem kurva kuplung baszakodas miatt
Én 99,9%-ra tudom mondani, hogy megyek, viszont 90% hogy nem fogok tudni feljutni Pestre megbeszélésre. Vegyétek úgy, hogy mindenben benne vagyok.
Nem tudom hányan jövünk össze, de ha egy mód van rá én nem mennék szállodába. Ha van 2m2 hely akkor felverem a sátramat, vagy akármi..voltam cserkész :))
A motoromat megpróbálom úgy felkészíteni, hogy tartósan tudjon 110-el haladni, Ennyi elég lesz?
Van itthogy 1-2 áttétel, 1-2 karbi meg rezó, stb..csinálok egy olyan konfigot, amivel 110-nél a lehető legkevesebbet eszi, mert most 50km-enként tankolnom kell :D --.
Ma beszéltem Killerrel, azt mondta, őt is érdekli a dolog (de persze nem 100%)!
Ja, és azt is kérte, hogy írjam be, hogy akinek még tartozik a matricákkal, az keresse meg vagy a munkahelyén vagy telefonon (mostanában nem nagyon jut net közelébe)!