Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WAndrew Creative Commons License 2005.06.15 0 0 1129

te_o!

 

te licitáltál a 68'-as modellkatalógusra??

Előzmény: te_o (1079)
csabais Creative Commons License 2005.06.09 0 0 1128
Rá lehet rakni csak csökken a lóerő.
Előzmény: hordos (1127)
hordos Creative Commons License 2005.06.08 0 0 1127

Sziasztok!

 

240D-re keresek hengerfejet. Nagy izzítógyertyásat. Ha van valakinek eladó, akkor érdekel! 200-as vagy 220-as hengerfejet rá lehet rakni valahogy?

GaspiW123 Creative Commons License 2005.06.03 0 0 1126

Hali!

 

80 e Ft, láttam + halottam indulni xar aksival, nagyon tetszett! Bár az enyim csattanna ki így az egészségtől!

Előzmény: gy69 (1124)
WAndrew Creative Commons License 2005.06.03 0 0 1125
Lecseréled a 3.0-t 200D-re? :))
Előzmény: gy69 (1124)
gy69 Creative Commons License 2005.06.03 0 0 1124
Mennyi pénz
Előzmény: GaspiW123 (1123)
GaspiW123 Creative Commons License 2005.06.02 0 0 1123

Sziasztok!

 

Jóbarátom árul 1 egészen meggyőző, kevés kilométeres állólámpa 200D motort, tartozékaival együtt. Gyári Tauschaggregat, szegecselt mercitáblával az oldalán! Indítható, kipróbálható! Nem érdekel valakit?

casejustcase Creative Commons License 2005.06.02 0 0 1122
tapasztalatból?:) mindkét irányból szar. a legviccesebb, amikor a váltóval a lábad között öleled a műszerfalat. a párom ekkor nem tudta abbahagyni a röhögést....
Előzmény: csabais (1121)
csabais Creative Commons License 2005.05.30 0 0 1121
Azért kell kiszedni a kesztyűtartót mert a műszer egység felöl szar visszatenni a középső beömlő gumiját.+ a világítást.
Előzmény: kugyi2 (1120)
kugyi2 Creative Commons License 2005.05.30 0 0 1120

Szerintem mondd el a műszerfal beszerelés lépéseit is, mert az trükkösebb:))Minek kiszedni a kesztyűtartót?Műszeregység felől is le lehet tekerni.

Én már vagy háromszor ki-be tettem, de most megint ki kell szednem:( izzasztó visszatenni, de lehet rosszul csinálom.Ja és most ferdén van benne:)

Előzmény: csabais (1108)
csabais Creative Commons License 2005.05.26 0 0 1119
Találkoztam a gazdival, még beszéltünk is a bontóban. Csak nem láttam mivel van.
Előzmény: GaspiW123 (1118)
GaspiW123 Creative Commons License 2005.05.26 0 0 1118

Hali!

 

Ha világosszürke és sötétbarna a bele, akkor sejtem ki a gazdi! Jó kezekben, s nem eladó. Évekkel ezelőtt sok munkával felépítve! Nagyon meggyőzően mozog az országúton...

Amúgy nem szeretem a kettes amerikát!

Előzmény: csabais (1117)
csabais Creative Commons License 2005.05.25 0 0 1117

 

Ismeri valaki? nagyon szép 300D.

Ürömön és Csömörön láttam ma.

casejustcase Creative Commons License 2005.05.18 0 0 1116
hát ezt nem gondoltam volna...:)
köszönöm!
Előzmény: csabais (1115)
csabais Creative Commons License 2005.05.18 0 0 1115
A két ajtó oszlopnál lévő konzolon állítható le fel.
Előzmény: casejustcase (1114)
casejustcase Creative Commons License 2005.05.18 0 0 1114
köszönöm a tanácsokat. sikerrel jártam. tényleg le kellett szedni a kormányt.
viszont a jobb Aoszlop burkolata bánta a beillesztést. viszont van egy olyan érzésem, h ogy az egész műszerfal jobbra lejt. van valami tartóelem, ami elferdülhetetett?

olvastam itt valahol, hogy a melegen indulás(illetve nem indulás) injektoros motornál lehet az ac-pumpa relé hibája. egy barátomnak a v8asánál van ez a probléma, h melegen 2-3dik próbálkozásra indul csak be és akkor is nagyon nehezen(10-15 sec) veszi fel az alapjárati fordulatszámot.
huh. ez már szinte teljesen offtopic. bocsánat.
Előzmény: csabais (1113)
csabais Creative Commons License 2005.05.14 0 0 1113
Elméletileg nem kell, de könnyebben kiemelhető a műszerfal.
Előzmény: casejustcase (1112)
casejustcase Creative Commons License 2005.05.14 0 0 1112
jólvanjól.:)
csak azt gondoltam, hogy olyasmi mint a kárpitok és a műanyag találkozása.
azt meg inkább nem sorolom, hogy hány autóban találkoztam meghökkentő helyeken ragasztással patentok vagy csavarok helyett....
nagyon köszönöm a segítséget, így lényegesen könnyebb.
egy gyors kérdés: a kormányt muszáj leszedni?
Előzmény: csabais (1110)
504LACI Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1111

Egyet felejtettél ki, kivett műszeregységgel ne indítsd be a kocsit, mert ha jó a motor akkor rögtön 3 Bar nyomással tolja befelé az olajat :-)))

Volt már aki meglepődött amikor képen lőtte a cucc.

Előzmény: csabais (1108)
csabais Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1110
Hát melyik autóban van ragasztva valami??????????
Előzmény: casejustcase (1109)
casejustcase Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1109
nincs szükség ragasztóra meg semmi ilyesmire?:)
Előzmény: csabais (1108)
csabais Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1108
Leveszed a kormánykereket,leveszed a 2 oldali alsó burkolatot, mindkét oldalon az ajtóoszlopnál van 1-1, 6-os csavar, kiveszed.Anyósülésnél a középső boxnál is van egy 6-os csavar ezt is kiveszed. Kitolod a műszeregységet és lekötöd a hátuljáról a
KM spirált, az olajnyomás csövet, az elektromos csatit, + ha van még valami.
Kiveszed a hangszórótakarókat, alatta van 1-1 csavar kiveszed őket.
Kiveszed a kesztyűtartót, onnan be tudsz nyúlni letekerni a középső szellőző rudazatát. ha lejött akkor felemeled a szellőzőcsövekről az egészet és már jön is ki.
Előzmény: casejustcase (1103)
gy69 Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1107
Valszeg egyszerűen testel valahol,de ezt már szakemberre bízom.Bár úgy tűnik megszűnök állólámpa tulaj lenni,:( de nem akarom elkajabálni....
WAndrew Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1106

Méghogy mind a kettő csak a benzinesben van :)))

 

Viszont akkor nem a 4-es re van kötve az izzítás, mert csak az index nem megy, de beindítani be tudod index nélkül is...

Előzmény: gy69 (1105)
gy69 Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1105

Szia.

 Van izzítás folyamatosan  szerintem nem az index körön van a baj, hanem valahol itt lehet, lehet h hülség de mintha menet közben szálna el biti csak régi fajtát használok.

Előzmény: GaspiW123 (1104)
GaspiW123 Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1104

Hali!

 

Vergaserheizdose: vmi karburátor melegítéssel kapcsolatos téma lehet (?!). de a tied emlékeim szerint dízel (hosszúmotoros), így a másikra tippelek:

verzögerunsschalter: szó szerint késleltető kapcsoló (talán izzítórelé?) lehet... Nem izzítások után száll el? Ha tönkre ment, van utána izzításod?

Amúgy megpucoldad már a biztiház réz lábait, nem ott kontaktos? Ha van régi típusú (réz végű) biztid azzal is próbáld ki sztem!

Előzmény: gy69 (1100)
casejustcase Creative Commons License 2005.05.13 0 0 1103
igen, igen. a fekete csodára gondolok a szellőzőlyukakkal.
megtennéd? köszönöm
Előzmény: csabais (1102)
csabais Creative Commons License 2005.05.12 0 0 1102
Igazából a műszerfal párnára gondolsz?
5 csavar fogja.Ha érdekel leírom a munkamenetet.
Előzmény: casejustcase (1101)
casejustcase Creative Commons License 2005.05.12 0 0 1101
mennyire bonyolult feladat egy 123asban műszerfalat cserélni?
jól látom, h ragasztva van?
gy69 Creative Commons License 2005.05.11 0 0 1100

Sziasztok.

 

Volna 1 problémám 115mercin diesel a 4. biztim folyamatosan elszáll.Ha kicserélem egy darabig jó azután szevasz.A kapcsolót már kicseréltem azzal nincs gond.

 

és még egy kis segítség u.e. biztin németül mik ezek

 

vergaserheizdose( v)

verzögerungsshalter(v) ezeki mit jelentenek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!