Nekem a 377 euros kipuf vegeket 55 euroert hozzak el a ktm-fabertol idaig. Gondolom fegyveres kiseret es piros szonyeg is van az arban... Majd elvalik.
Hát, ha a Woller "dobozkáját" (akkora volt, hogy alig bírtam elvonszolni a kaputól a teraszig) 8 euroért hozták Németo-ból Csepelig, akkor ez nem hiszem, hogy túl reális tényező!
Nyufi kolega! Megérkeztek a matricák. Frankó! Köszi. Holnap majd jól felragasztom őket. Amúgy először nem esett le, hogy ki az a kreatív levelező aki nyuszifejet rajzol a borítékra, de mikor kibontottam azért leesett :) Mégegyszer köszi.
Mondhatnád neki azt is, hogy kéne már jöjjön kicsit terepezni!
Ott úgyis puhára esik és még a tank se lyukad ki!:)
Beszéltem Wollal, tiszta ideg! A kurva német akitől az első keréknek kéne megérkezni, írt egy rövid levelet aminek a lényege: Bocs, de a kerék a postán elkallódott, a pénzt visszaküldöm.
ad1: nem hiszi el, mert semmi hivatkozási számot nem adott, pedig kérte tőle
ad2: az ilyen getszó seggfejeknek szeretnék kapanyelet feldugni a seggébe úgy, hogy a kapa feje legyen belül. Mocskos mázlista, hogy olyan messze lakik, és nem tudom a címét!
Szegény Wolly!
Így a terep projekt kerék hiányában még jócskán várat magára! :((
Mer' én meg nem. Ja, orv módon a MOLnál tankoltam, majd vizet és homokot adtam a benzinhez, mert azt hallottam hogy a blokkban szilíciom oxiddá alakulnak és az jót tesz a teljesítménynek. Na de ellátom én a bajukat, csak járjak arra! ;)
Egyébként KTom-é is bontva volt a garis váltógondja miatt tudtommal. Vagy önindító fogaskerék volt?
Á, semmit, te csak annyira kerültél szóba, hogy a tied volt a motrom. KToM meg előző nap volt ott, és mondta a szerelő, hogy az a motor még nem is volt megbontva, mert Tamás nagyon vigyáz rá.
2000-es Lc4 Adventure R 47.000 km-rel. Egy darab garanciális problémát kivéve (váltó fogaskerék adta meg magát) plusz kuplunkbowden szakadást eltekintve nekem nem volt vele problémám. Na jó, kiégett kb 15 hátsóizzó ezalatt...
Ez is eladó. Szintén a tablón megnézheted vagy itt:
Új lc 4-t vásárolt,rendesen hordta szervizre. 8000km körül furcsa hangja kezdett lenni,. Feltették utánfutóra, vissza szervizbe. Ott mondták javitás után (garis volt),hogy fötengelycsapágy anyaghibás volt. 13000 km nél jár azóta hiba nélkül.
Hosszú távú tapasztalatokkal nem rendelkezem LC4 ügyben, de nekem 2002-es LC4640 endurom van, leírom az eddigi tapasztalataimat:
10.000 km körül van a gépben, előtte egy Honda XLR 200, majd egy vadi új Kawasaki KLR 650 után jött ez.
Mindenek előtt, ha szakszerűen megkap mindent ami elő van írva, akkor sokak szerint elpusztíthatatlan gép. (olajszintek, szűrők cseréje, tisztítása, stb)
A Kawa után egy igazi versenygép. Vibrál ahogy az kell, megy mint az állat, a futóműve elsőosztályú, 1xx kg gép létére egy 100 kilós motorossal, olyan manővereket lehet vele csinálni, amiről a Kawával nem is álmodtam, óriási élményt tud nyújtani.
A földutas keményebb ENDURÓZÁSRA csupa nagybetűvel, a legtökéletesebb választás, a nem üzemórás szervizciklusok miatt is. 3.000-ként olajcsere, azt kész. Minden terephasználat után légszűrőtisztítás, láncápolás, olajak, (bár én még egy decit nem töltöttem utána).
Ha ilyen gépre vágysz elérhető áron az enyém eladó!
2002-es narancs-fekete LC4 enduro tartalék fekete idomokkal, nem karcmentes, de kitűnő műszaki állapotban stb. Iár: 1.300.000,-
Ha érdekel írj az itt megadott címemre, amit az adataimra kattintva érhetsz el, sőt a KTM tapasztalatok tablón is megnézheted.
...ja és még annyit, hogy nem tudsz vele olyant borulni, hogy valami baja legyen................na jó tudsz, de ahhoz túl nagyot kell más perecelni.