Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2022.04.20 0 0 12043
trizs77 Creative Commons License 2022.04.20 0 2 12042

Nem tű pontos.

Ez nem is cél.

Amúgy is hetente változik.

Nagyságrendeket mutat be.

Nagybani számításokhoz jó.

 

 

Előzmény: torqmatic (12040)
paca664 Creative Commons License 2022.04.19 0 1 12041

Vigyázz, lehet hogy még nem telt le a fél év.

Előzmény: trizs77 (12039)
torqmatic Creative Commons License 2022.04.19 0 1 12040

+ az 5 oslói használtan vett Volvo 7700A, ami az előző hozzászólásomból kimaradt

Előzmény: trizs77 (12038)
trizs77 Creative Commons License 2022.04.19 -1 4 12039

Amúgy az kérdezésre nem lenne szükség ha a DKV munkavállalja (szerződött partnere) végezné a munkáját.

 

https://www.dkv.hu/jarmuveink

 

Ha az oldal karbantartó (legyen érte bárki felelős) aktualizálná ezt a lapot és minden típus mellé odaírná az mostani db számot.

 

Rendesebb cégeknél a Forgalmi Igazgató felügyelete alá tartozik az ilyen feladat.

Nem Ő végzi, de jobb helyeken félévente azért ránéz és ha nincs aktualizálva akkor rámordul Kovács 26. Jánosné (Klárika)  informatika beosztottra.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2022.04.19 -3 2 12038

köszi

 

Jól adtam össze ?

 - 93 db szóló,

 - 49 db csuklós

Előzmény: torqmatic (12037)
torqmatic Creative Commons License 2022.04.19 0 3 12037

31 Reform 500LE

1 Reform 501LE

1 Sprinter

9 Mercedes Conecto G

40 Volvo 7700A (elvileg még nem selejteztek el vagy adtak el egyet se, de nem használják már mindet)

~60 Alfa Civis 12 (nem tudom, hogy ebből pontosan mennyi van még állományban, a Reformok forgalomba álltával jóval kevesebb kell már ezekből)

Előzmény: trizs77 (12036)
trizs77 Creative Commons License 2022.04.18 -4 1 12036

Kollégák !

 

Kérhetek 3 aktuális számot ?

 

Debrecen városi szóló állomány mennyi, menyi a csuklós és mennyi az összes ?

 

köszi .

 

 

marky-511 Creative Commons License 2022.04.13 0 0 12035

Valószínűleg eladták a telket, amin van a forduló, mint anno a Házgyár esetében.

Előzmény: ron89 (12034)
ron89 Creative Commons License 2022.04.12 0 0 12034

Az egyik felét használni fogja a 30A-s is a közlemény szerint, ahogy a 15-ös szokta.

A diószegi fordulót amúgy meg akarják szüntetni?

Előzmény: Econell99 (12032)
Econell99 Creative Commons License 2022.04.12 0 0 12033

Habár nem, így se, mert ott van a körforgalom :D

Előzmény: Econell99 (12032)
Econell99 Creative Commons License 2022.04.12 0 0 12032

Na, legalább lesz értelme a Borzán Gáspáron a fordulónak. :D

Előzmény: marky-511 (12031)
marky-511 Creative Commons License 2022.04.11 0 2 12031

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2412

 

Milyen szépen tálalják, hogy megszűnik egy buszforduló :D 

szaunas Creative Commons License 2022.04.07 0 1 12030

A vadi új csuklós elektromost ma délután "díszkísérettel" vontatták a Doberdón.

Lemerült?

Elfáradt?

Ki tudja?...

 

Econell99 Creative Commons License 2022.04.06 0 1 12029

Én tegnap 22-esen láttam 

Előzmény: ARC187V (12028)
ARC187V Creative Commons License 2022.04.05 0 0 12028

A városban lévő ECITARO G.t mikor fogják tesztelni utasokkal mert ma láttam a Segner tére tartani és az útvonal alapján Józsai fordára lesz a tesztnek.

Econell99 Creative Commons License 2022.02.22 0 0 12027

Mostmár egy jó ideje forgalomban vannak az új Reformok és Connecto-k, kinek milyen tapasztalata van velük?

 

Volt alkalmam többször is menni Reformmal reggeli csúcsban 25-ösön és 24-esen is, és hát én azt tapasztalom, hogy sokkal durvább rajta a zsúfoltság, mint az Alfa-Cíviseken volt. Egyértelműen érződik, hogy sokkal szűkösebb, és kevesebb rajta a férőhely. A harmadik ajtónál lévő lépcsők brutálisak. Három lépcsőfok, ráadásul nem is egyforma lépcsőfokok. Emiatt az utascsere is lassabb. Látszik, hogy nem igazán alkalmasak városi közlekedésre.

 

Meg nem mellesleg az egyik Reformon (asszem SVE-919) a második ajtó felett a takarólemez már most úgy rázkódik, mint a Cíviseken. (Mondjuk erről a borzalmas utak is tehetnek)

 

Reméljük, hogy a szóló Conecto-k érkezésével repülnek a Reformok külterületi (13, 17, 33, 33Y, 37, 39) vagy gyérebb forgalom vonalakra (11, 16, 21, 23, 23Y, 45).

 

Bár a legjobb az lenne, ha átfestenék sárgára őket, és mennének a Volánbuszhoz, és helyettük is szereznének be Conecto-kat.

mc figyelo Creative Commons License 2022.02.22 -2 0 12026

Ez egy durva, hozzád méltatlan hsz. volt. Miért koptatod a billentyűid, ha nem tudsz mit mondani?

Leírtam: érdekel két adat,  miért leveleznék hivatalokkal, ha valószínűleg úgysem mondanak semmit.

 

Azt feltételezem, hogy a debrecenieket érdekli, milyen e-buszokat kapnak.

Ha meg tudja valaki, miért ne írná meg?

 

A lényeget illetően két-két választ is felajánlottam:

1. akku kapacitás/kémia kérdésben 292 kWh NMC-1, vagy 331 kWh NMC-2?

2. utaskapacitás kérdésben igaz a 76 fő -  minimum 23, avagy más ülőhely számmal?

 

Aki ezt nem tudja, mit tud a nemsokára Debrecenbe érkező eCitaro flottáról?

Megtévesztett a fórum címe? :-(

Előzmény: torqmatic (12025)
torqmatic Creative Commons License 2022.02.17 -3 6 12025

Amennyi időt elb@szol ezeknek a hozzászólásoknak a megírására, guglizásra, cikkek átbogarászására, annyi idő alatt simán meg tudnál írni egy e-mailt a kérdéseiddel az illetékeseknek, és akkor legalább első kézből lennének információid, nem kéne találgatni... Értem én a kielégíthetetlen kíváncsiságodat, csak azt nem, hogy ezeket miért az itteni fórumozókon kéred számon, rendszeresen.

Előzmény: mc figyelo (12024)
mc figyelo Creative Commons License 2022.02.09 -3 0 12024

Köszönöm szépen a dicséretet és jótanácsokat.

De...

 

Egy távoli városban élek, és aligha fogok utazni az új Mercedes e-buszaitokkal.
Őszintén kívánom, hogy beváltsa reményeiteket.

De...

 

Miért is kéne nekem a DKV-hoz fordulnom alapadatokért?
Tudni szeretném, hogy mit vett - a kis közpénzemen is - a városotok.

 

Furcsállom, hogy az október 16-i(?) szerződéskötés után máig nem tudja senki,

-milyen vegyi összetételű és mekkora kapacitású akkumulátorral érkezik egy tucat elektromos busz -milyen befogadóképesség virít a forgalmiban, meg elöl a piktogramokon.

 

De...
Segítek, mert utánaolvastam, ám nem találtam választ - hátha így tudja valaki:

1. akku kapacitás/kémia kérdésben 292 kWh NMC-1 vagy 331 kWh NMC-2?

2. utaskapacitás kérdésben 76 fő? Na de a minimum 23, avagy vagy más ülőhely számmal?

 

De...

Azt már meg sem merem kérdezni, hogy mennyi a tényleges A) teljeskörű, B) kocsiszekrényre, és C) akkuállományra vonatkozó garancia - és mit ér, ha 15-20% helyett 35% a tolerált kapacitásvesztés.

 

Azt meg pláne nem, hogy az 5 éves "teljeskörű (gyári kötelező?) karbantartásra" tett 16,23 milliós ajánlat 12 db, avagy 1 db eCitarora vonatkozik.

 

 

 

Előzmény: 7-es troli (12023)
7-es troli Creative Commons License 2022.01.31 0 0 12023

Nagyon jó kérdéseket tettél fel! De! Erre az átlag kozlekedesrajongó nem tud neked válaszolni, az biztos. A tender anyagait tudod hivatalos úton az önkormányzattől/DKVtól/Közbeszerzési hatóságtól közérdekű adatigenylés keretein belül kikérni maximum.

 

google barátunk is csak ezeket a leegyszerűsített cikkeket talalta, viszont van amelyikben csepegtetnek adatot férőhelyrol/hatotavrol:

 

https://www.dehir.hu/debrecen/eredmenyes-a-tender-tizenket-elektromos-mercedes-busz-erkezik-debrecenbe/2021/10/11/

 

https://www.dehir.hu/debrecen/alairtak-a-szerzodest-hamarosan-erkeznek-az-elektromos-buszok-debrecenbe/2021/10/22/

 

https://magyarbusz.info/2021/10/23/jovo-ev-majusaban-erkeznek-debrecen-ecitaroi/?fbclid=IwAR19Uuji3s3pMqx-G7p4sA8G_92MrHi3kIjKvoo4j5CvbK2Ic-MjZHOuBpE

 

https://debrecenbenhallottam.hu/12-uj-elektromos-mercedes-buszt-vasarolhat-a-dkv/

 

 

 

 

 

Előzmény: premium salmon (12021)
torqmatic Creative Commons License 2022.01.31 0 2 12022

Javaslom, hogy inkább a DKV sajtóosztályának tedd fel a kérdéseidet.

Előzmény: premium salmon (12021)
premium salmon Creative Commons License 2022.01.31 -1 1 12021

Senki sem tudja, milyen eCitarokat vesz/ kap a városotok 2,16 milliárdért?

 

Öt kérdésre öt nulla a válasz?

 

Valakinek megköszönnék valamit  még mindig.

 

Már csak azért is, mert a 800 milliós támogatásban az én adóforintjaim is ott kuncognak:-)

Előzmény: premium salmon (12018)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.29 0 0 12020

A sofőr nem tudja a wifit ki-be kapcsolni. Ez egy mobiltelefonhoz hasonló készülék, ami egy SIM-kártya segítségével mobilhálózatról kapja az internetet, amit hotspoton megoszt és erre csatlakozva tudsz wifizni a járművön. A trolikon és a villamosokon a plafon burkolata mögött van "elrejtve", az új buszokon viszont be sem építették, bár ha kint vannak a matricák, akkor remélhetőleg valamikor be fogják.

Előzmény: Balu424 (12019)
Balu424 Creative Commons License 2022.01.27 0 2 12019

Az új Mercedes buszokon van egy Free Wifi jel kirakva, Én viszont nem találtam a buszon semmilyen nyílt, ingyenes hálózatot.  

Ez is csak reklámfogás? Vagy a sofőr kapcsolja be vagy központilag? 

 

Ki mit tud erről?

premium salmon Creative Commons License 2022.01.27 0 1 12018

Tudja valaki - mert találgató akad:

 

-mekkora és milyen akkukkal jönnek hozzátok májusban az eCitarok?

Akkor tudnánk, mekkora a UITP SORT2 fogyasztás: mivel a közölt hatótáv 315,1 km.

 

-mi a DKV futásteljesítmény elvárás napi és éves szinten?

Akkor tudnánk, mikor érik be (ha valaha) a d-buszok TCO beszerzési-működtetési költségét/km

 

-mekkora (76 fő?) utaskapacitás, mennyi az ülőhely, és ebből hány van padlószinten?

Akkor tudnánk, mennyit kell fejlődni, hogy utolérjék a d-buszok befogadóképességét.

 

-milyen töltőket kapnak a Segner téren és a Doberdó utcában, illetve a telephelyen?

Akkor tudnánk, mennyivel részesednek a 180 mFt egységárban, és a töltésidő  belefér-e 5 órába.

 

-milyen termikus segédüzemet kapnak: CO2 közegű hőszivattyúsat? Lesz-e fedélzeti olajkályha?

Akkor tudnánk, a SORT2 fogyasztáshoz kb mekkorával nő télen / nyáron.

 

Köszönet a valakinek :-)

torqmatic Creative Commons License 2022.01.26 0 0 12017

Meg ezt az átszállósdit felejtsük már el, főleg, hogy itt fél kilométerekre szokás egymástól tenni a megállókat, a menetrend összehangolása nélkül... Nem vonzó az utasoknak, joggal.

Előzmény: ARC187V (12015)
Adambence Creative Commons License 2022.01.26 0 0 12016

Nagyállomáshoz nem fér be még egy járat. A közös szakaszon így is egymást érik a járművek csúcsban. Az magával vonná a 1-2-es ritkítását.

Előzmény: ARC187V (12015)
ARC187V Creative Commons License 2022.01.26 -2 0 12015

Szerintem a 3.as villamos lehetne olyan mint a 2.es villamos és a Tócóskert és a nagyállomás közt közlekednek.a Tócóskerti járatok meg a nagyállomásba futnának be ahol átszálnanak a tócósba igyekvő utasok.

Econell99 Creative Commons License 2022.01.26 0 0 12014

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2355

 

Itt volt már az ideje. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!