Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Remélem, hogy oda-vissza a Külső Szoboszlói úton fog menni. A dolgozók szempontjából is az lenne a legjobb. Félő, hogy a két "kerülőút" közül (időben) még az lesz a rövidebb.
A Kishegyesi úti vasúti átkelő lezárása alatt újragondolhatnák a menetidőt.
Ha már itt tartunk, lassan az ideiglenes menetrenden is elkezdhetnének dolgozni, mert 5-én (jelenlegi infók szerint) elkezdődik a munka.
Kíváncsi vagyok, maradnak-e az útvonalak a megszokottak (a plusz kerülővel együtt persze), mert a 42-esnek vagy a 43-asnak pont arra nincs szüksége, hogy a Pósa - Balmazújvárosi - Köntösgát sor kitérővel együtt tovább növekedjen a menetideje.
A 146-os hivatalos menetrendjével valamit kezdeni kéne, nap közben rendszeresen 10+ perces késsel közlekedik, már a Szováti elágazásnál. Egy munkás járatnál annyira ez nem szerencsés.
Ha volt szóló e-busz monitoring itthon, hol érhetők el az adatai?
Talán járt SOR (szóló?) Miskolcon, Gyöngyösön, Solaris szóló hivatalosan nem próbázott.
Csuklós elektromos ugyebár még nem is járt hazánkban, minek is: >40% a városi buszoknak ilyen.
A BKV teszt oldalán nem találtam mérési adatot, bár járt ott a szóló e-Citaro, Golden Dragon, meg évekkel korábban a BYD két modellje, amelyek adatai már amúgy sem relevánsak.
Ha tudsz mérésekről és főleg nyilvános adatokról, ne habozz, oszd meg lécci :-)
Hát ennek így nem sok értelme lenne, ugye van is az a mondás a mérnöki gyakorlatban, hogy "egy mérés nem mérés"... Hosszabb távot - minimum egy napot - érdemes vizsgálni, de persze minél több adat áll rendelkezésre, annál jobb.
Egyébként meg miért ne mértek volna itthon elektromos buszt fogyasztási adatokat? Több helyen is volt már teszt korábban, illetve van ahol rendszeresen jár is hasonló.
a kötött pályás szolgáltatás esetében a DKV önállóan el tudja látni a feladatot,
a buszok esetében pedig flottamenedzsment szerződést kötne házon belüli cégén, a Cívisbusz Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-n keresztül a járműállomány beszerzése érdekében.
Jól értem, hogy ami a buszközlekedést jelenti, a DKV saját cégét, a Cívisbusz Kft-t bizná meg a flotta üzemeltetéssel és az új flotta beszerzésével?
Mi változik? A DKV a busz szolgáltatási feladatokat nem tudja önállóan ellátni?
Mi lesz a jelenlegi szolgáltatóval a Cívisbusz Konzorciummal (tagjai a DKV és az ITK)?
Én is kíváncsi lennék egy utas véleményére. A két ajtó eléggé szúrja a szemem. Pláne a csúcsforgalom + elsőajtózás kombó miatt (persze nem addig, amíg ingyenesen lehet használni).
Most olvasom, hogy elektromos busz fog próbázni szeptemberben kis városunkban, holnap például Józsára fog járkálni. REmélem mindennap közzéteszik majd, hogy merre jár, szívesen kipróbálnám valamikor. Úgy látom forgalmas viszonylatokon akarják járatni, kétajtósként nem tudom mennyire fog beválni.
A Külső Sámsoni út és a Sámsonkerti utca sarkánál (a volt Sándor fogadónál) építettek egy új buszfordulót. Szerintetek majd melyik járat fog oda közlekedni meg mikortól??
Az a reggeli 21-es szóló szokott lenni, más időpontban néha látok rajta csuklóst is.
A 37-esen is szólókat szoktam látni, hogy fix csuklós van-e rajta, azt passzolom. Az az esti járat is szóló lehet, az utasforgalom nem igen indokolhat csuklóst.
Most a villamospótlás miatt lehet kavarodás, a Nagyállomáson több a csuklósbusz, mint normál munkanapokon.
És nem tud kisebb betűket megjeleníteni az a bazi nagy kijelző? :D
Más:
Az érintett időszakban a várható torlódások miatt a 17-es, 17A, 42-es, 42A, 43-as, 46-os, 46E, 46H,146-os autóbuszok valamint a 15G, 90Y-os, 91A, 91Y-os éjszakai járatok menetidejében késés várható.
Akkora lesz a torlódás, hogy hajnalig se jut át az ember? :D
A "villamos sofőr" (atyaúristen...) olyan járművet vezet, amire van érvényes vezetői engedélye. Ha van D kategóriás jogosítványa, akkor akár vezethet pótlóbuszt is, de ellenkező esetben természetesen nem.
A 42-43-as buszok útvonala így is túl hosszú, és zavarérzékeny. Szerintem az sem kizárt, hogy ideiglenesen a Tóvóvölgy vá-ig közlekednek, onnan pedig lesz egy összevont járat, ami érinti a NYIP-et és a Kishatár utcát is.