Helló,
Megpróbáltam a forrasztást,de semmi változás.Mielőtt nekilattam,megfordítottam az alaplapot,le is gördült az ablak.de tovább semmi.Valahogy nemjut el az áram a másik polushoz.csak nemtom hogyan kellene leellenőrizni.
helló.
vedd fel a kapcsolatot vargamunkával (budapest és környéke) vagy vanyekkal (pécs környéke) ők a mesterek, visszább találsz telefonszámot, ha nincsenek valami "projektben segítenek neked, remélem a fiúk nem veszik le a fejem, hogy reklámozom őket
HELLÓ NEKEM VOLT EGY PROBLÉMÁM A JOBB OLDALI ABLAK NEM JŐTT LE FEL HÚZNI FEL BIRTA MIKKOR LE BONTOTTAM ÉS DIREKTRŐL KAPÓT ÁRAMOT DE NEM IS EZ A LÉNYEG HANEM FELŐLEM TEHÁT A SOFŐR FELŐL GONDOLTAM MEG HALT A KAPCSOLOM ASZT KI CSERÉLTEM ÉS AZÓTA IS NYUGSZIK ......
MÉG A NYOMÁSTARTÓ SZELEPRE IS GONDOLTAM DE NEM TUDOM MIT TESZ AZ HA NEM JÓ ILYEN JELE LENNE ANNAK IS BE INDUL DE ALACSONY A FORDULATA MAJD EGY PERC VAGY MÉG ANNYI SE ÉS LE ÁLL MAJD 2X3 SZÓR RÁ IZZÍTOK BE INDUL DE MEGINT LE ÁLL HA ESETLEG VALAKI TAPASZTALT MÁR ILYESMIT MEG KŐ-SZŐNÉM HA SEGÍTENÉTEK ÜDV MINDENKINEK..
KÖSZI HÁT NEM ÉG AKKOR AZ LESZ de be indul és kb 1 perc és szép lassan esik vissza a fordulat majd meg áll valami gázolaj fogyás lehet az oka. de hogy oszt hol .
Renault Trafic 2002-es 1.9 dci-m van, problémám, hogy 1500-2000-es fordulaton gázadásnál az egész autó rezonál, olvastam, hogy másoknál is volt hasonló jelenség, de a hiba okát senki nem írta le egyértelműen. Elvittem márkaszervízbe diagnosztikára, ott azt mondták, hogy az alsó motortartó bak az oka, később szétszedtük, de az alkatrésznek semmi baja. Valami ötlet?
Köszi a gyors választ,az tényleg korrekt,egyszer énis ráállok a témára:)!
Nemtudnátok segíteni el. ablakemelő problémában?Először csak a vezetői oldalról nem működött a jobb oldali,de mostmár onnan sem,fenti pozicióban maradt.levettem az ajtóburkolatot,felfele megmozdul a motor,de lefele megsem moccan.bizt-t,kábeleket átnéztem,nemtom mi lehet.köszönöm,
Ugy tudom,hogy 3 lépcsőben tuningolja KC a 101le motort.~130le,~140le és ~155le.Az első kettőnél csak szoftver csere,de a harmadiknál már az nem elég és csak olyan motort csinál erre ami még nincs széthajtva.Én csak ajánlani tudom az első lépcső is sokat dob a rugalmasságon előzésnél és fogyasztásban.
jó, az enyém 1,9-es 101le, most meg elvileg rajta van majdnem 40plusszban, konkrétan nem tudom, de a 130 biztos le-ben, kc mondta, van még feljebb is, én meg mondtam had menjen feljebb, nem néztem bele a gépbe, mikor a mester dolgozott, na meg adok neki spurit, egr lekötve" meg hosszú áttétel
szevasztok, 3 hete felhúzta a KC a gépet fullra, megy mint a golyó, gyorsításkor kicsit kormol,nem érdekel, de hosszú áttétellel, bécsi emelkedő 5-ben 140, és tényleg fél literrel min, kevesebbet eszik
Vannak eladó nyári gumijaim ha valakit érdekel. 195/65 16C mindegyik Barum Vanis 2 típusú. 4 vadi új 80E ft, és 4 db 1200! km-t (gyakorlatilag új) futott az 70E ft. Alku természetesen nincs. Mindegyik 2013-as gyártás
HELLÓ GENERÁL sajnos én is ilyen bajjal szenvedek nekem ki rakta a stopot is mind a kettőt és le ált utána be indult de nehezen indult már előtte is jövő héten megyek agyi vizsgálatra csak gondoltam hátha tudnának itt fel világosítást adni a fórum társak .
sziasztok én egy új tag vagyok itt a fórumon és szeretném ha tudnátok segíteni nekem is egy vivarom van ami mostanában nehezeben indul és most meg mind két STOP lámpáját ki rakta előtte meg indításoknál be indult de le is állt. ara mondták immobil bajt. lehet ősze fügés a kettő között. KÖSZÖNÖM..HA IRTOK
Azzal az észrevétellel - kérdéssel fordulnék Hozzátok, hogy ti találkoztatok-e már azzal a jelenséggel amivel én most a hidegebb időben? Miszerint, reggel elindulok az autóval (vivaro 1.9 DTI), és menet közben szépen melegszik a hűtővíz hőmérséklete. Néhány km múlva be is áll a mutató rendesen a 90 fokra, fűtés megy stb. DE...Van, hogy 1-2-3-5 percet állnom kell és ilyenkor nem állítom le az autót és a hűtővíz elkezd kihűlni. kb 5-10 perc múlva fekszik a mutató (kihül a víz), de csak akkor, ha nem használom a belső keringtetést.
Ellenben több km után (pl 15-20km) már nem csinál ilyet. Esetleg ötlete valakinek?
Ígéret szép szó, íme a relék egy 2012-es Passenger-ben.
A 3 sorban lévő relék fotózása elég nehéz, ezért 2 képen van a teljes igazság. A nagy sárga relé jó támpont, attól jobbra a 4 keskeny reléhely legteteje a ködfényszóró (a képen már beépített sárga csíkos relével), alatta a 2 rövidzár dugóból az alsó a helyzetjelző, a felső nem tudom mi.
A második képen a nagy sárga relétől balra látszik a hátsó 12v-os csatlakozó reléje (szép fekete a sok ronda rózsaszín között).
Az általam látott leírásokban csak 2 sornyi relé látható, úgy látszik az X83 projektben a dokumentáció frissítését a Franciákra hagyták... :)