"2. halottam már sok bugyuta vénasszonytól is részönkormányzati üléseken ,hogy a vasúti aluljárókba kell kamerákat tenni. Ott minden alkalommal elmondta az illetékes személy, hogy a MÁV területe magán terület és nem járult hozzá a közterületet figyelő kamerák telepítéséhez. Na most ide is leírom, hátha itt nem bugyuta vénasszonyok olvasgatnak és írogatnak."
Ameddig a lakosság ezt nem éri fel ésszel és gyakorlatilag tetteivel nem kényszeríti ki az előljáróságtól azt, hogy ne a saját önkényi kényelmét, hanem a közösség igényét szolgálja addig ez mind így marad."
Akkor, most ne is szóljon senki, nem győzedelmeskedhet egyszer a józanész?
Milyen gyakorlati tetteket kellene elkövetniük, tüntetni, a közlekedést akadályozni?
Szerintem, ha egyre többen követelik a kamerák kihelyezését, akkor a MÁV-nak is engednie kell!
a térfigyelő kamerék témakörhöz kívánom hozzátenni:
1, a tilosban parkolókat sem baj ha figyeli a kamera,mert ugye aki járművel közlekedik annak tudnia kell,hogy hol is tilos megállni, vagy parkolni. ha ezt nem tudja akkor menjen csak nyugodtan gyalog,mert még úgy is szabálytalankodni fog, de az nem lesz annyira szembetűnő.
2. halottam már sok bugyuta vénasszonytól is részönkormányzati üléseken ,hogy a vasúti aluljárókba kell kamerákat tenni. Ott minden alkalommal elmondta az illetékes személy, hogy a MÁV területe magán terület és nem járult hozzá a közterületet figyelő kamerák telepítéséhez. Na most ide is leírom, hátha itt nem bugyuta vénasszonyok olvasgatnak és írogatnak.
3, továbbra is tartom, hogy pancser amatőrök és egy már megbukott főamatőr ötlete alapján került 100 millió elszórásra úgy, hogy annak csak csekély haszna vagyon.
Ameddig a lakosság ezt nem éri fel ésszel és gyakorlatilag tetteivel nem kényszeríti ki az előljáróságtól azt, hogy ne a saját önkényi kényelmét, hanem a közösség igényét szolgálja addig ez mind így marad.
Anno amikor telepítették, (ha jól emlékszem 80 millióért) itt a fórumon vitattuk, hogy hova legyenek telepítve. Akkor javasoltam pl. az aluljáróba, pl. a Spar körforgó helyett... és akkor megmagyarázták, hogy a forgalmat kell figyelni. Mondjuk az embert az aluljáróban rabolják ki, de hát ezek szerint a "szakemberek" jobban tudták.
De már belenyugodtam, hogy felesleges helyekre telepítették, hiszen úgysem nézi a kutya sem...
Legalábbis onnan gondolom, hogy pl. a "sétáló utcában" (alsó-felső közt) van egy telepítve a régi kocsma oldalára, de egy ecetfa már körbenőtte, (ami a falból nőtt ki). Nyáron a lombja teljesen eltakarta, egyértelműen használhatatlan volt.. most jó lehetne, mert ledobta a leveleket... De ha valaki nézné, biztos feltünne, hogy semmit sem lát... Na mindezt 80 millióért..
De használják arra a célra. A Bagoly utcánál lévő kamera már küldött 50k-s csekket a Behajtani tilos tábla - rossz irányból való - meghaladásáért az érintettnek... A zebrán piroson átkelésért szerencsére nem,pedig akkor észrevették volna,hogy szar a nyomógomb a zebra déli oldalán,már jó ideje...
Neked az a legnagyobb problémád, hogy nem használják a tilosbahajtók ellen a kamerákat?
Szerintem inkább a közbiztonság érdekében kellene úgy használni, hogy intézkedésre képes személy, és emberi erő álljon mögötte.
Ezt követheti később a szabályokat megszegő autósók fotózása.
Annál is inkább, mert szép fővárosunkban már elharapódzott, hogy a térfigyelőket csak a járművezetők ellen használják, erre állították a kapacitást. Miért kellene követnünk ezt a rossz példát?
Csak egy példa: a kolléganőm kocsiját nulla óra 28-kor fotózták le egy olyan buszmegállóban, ahol 23,00 és 5,00 között nincs buszjárat. Egy barátját várta, aki még fizetett a szórakozóhelyen, az autóban ülve.
Olvasom a beírásokat és megfogalmazódott pár hozzászólásom,csak tájékoztatás képpen:
1, a térfigyelőkamera rendszer érdi rendszerének úgy ahogy és ahol el vannak helyezve a korábbi polgárőrparancsnok talicskamészáros főfegyvernöke volt az értelmi szerzője súlyos millióds jutalmakért.
az motiválta, hogy csak az érdre bejövők bűnözők,és akik itt laknak azok nem szegnek törvényt.
látszik a jelenlegi helyzeten, hogy egy pancser haver fejéből pattantak ki a gondolatok. hála istennek már el lett ugyan távolítva a közéletből,de amit maga után hagyott azt majd még csak most fogja a nép érezni.
2. a térfigyelő kamere rendszer akkor ér valamit, ha a kamera által készített képi adás mögött van egy monitor,ahol élő ember figyel. Ősi mondás embernek csak ember lehet fegyvere. tehát ha figyeli a kamera felvétel által közvetített adást a monitoron,amint éppen a közlekedési lámpa piros fényjelzésén áthaladó autót mutat,akkor a monitor mögött ülő rendőr akár abban a pillanatban is szolgálatba helyezheti magát,a képet rögzítheti és bizonyítékként mentheti(kinyomtathatja) és a rendszám alapján az autóról és annak vezetője ellen feljelentést tehet. Na akkor jön a görcs a tulajra,amikor el kell mondania, hogy az adott időpontban kije is vezette a kocsit ,mert ugye a zérótolerancia alapján ha nem köp akkor ő a hunyó.
Szóval ha jól figyelik a kamerát akkor ráb...szik a sok áthajtós vezető.
A kamerák telepítéséhez meg szakembereknek kelett volna akik előzetes értékelések alapján elkészítenek egy megelőző felderítő értékelést . Ezzel szemben egy amatőr polgárőrnek az adhoc téveszméit és a jelenleg is 12-ekként a grénumban az érdijaiak pénzén nem is rosszúl éldegélő képviselők hozzánemértését tükröző valóság van.
Üdv. Látom mindenki elégedetlen az érdijai közlekedési helyzettel. Azt is belátjátok,hogy a felkent immár 2. ciklus óta a kényelembe élvezkedő képviselők nem tesznek az általuk képviseltekért semmit.. Most akkor a topic címétől ugyan eltérve kérdezem ha ezt így tudja mindenki,akkor 2010-ben miért lettek ezek a képmutató alakok újra választva? Ha mindenki tudja,akkor miért nem lett már aláírás gyűjtés indítva, hogy ez vagy az a képviselő mondjon le, miért nem lett már polgári engedetlenség ebben a településben az önkurmányzati testület ellen indítva? Ha nem jók, akkor miért csak itt megy az elégedetlenség és fizettek,mint a -katonatiszt- a futóművesnél, meg a szerelőnél, mega benzinkúton. meg nyomjátok itt a felháborodást? Hát a tettek miért nem látszodnak már lassan 4 év elteltével? Ja és nem akarok vezérkedni és köszönöm a viszont kérdést Én nem akarom kezdeményezni,mert Én nem araszolok dugóban,nem fizetek futóművesnek és nem táplálom a benzinkutat hiábavalóan.
És ugyan kinek modnjam el? A mindenkit leszaró képviselőnek? Vagy a senkinek sem válaszoló önkormányzati tisztviselőnek? Vagy a tihanyi viszhangnak? Az legalább megismételné. Egyszerűen csak normálisan szeretnék közlekedni, nem akarok állni a pályán a leállósávban a dugóban kilóméteres távolságban, nem akarok reggel kifelé araszolni a Bajcsyn, Nem akarom az autómat futóműveshez hordani a kátyú-kátyú hátán utak miatt, bla bla bla.
Még az a szerencse hogy virágzó a kertváros. Csak mi virágzik?
Nagyon jó témát hoztál. Más településeken harcol az önkormányzat a vasúti átkelő helyektől kezdeve még azért is , hogy ne egy fél évszázados szerelvény járjon , hanem modern , megálljon egy gyors távolsági vonat ...
Nálunk ezzel szemben a kutya sem törődik. Ugyan Bpestre el lehet jutni sec prec alatt , de a Balaton felé már törölték a közvetlen járatokat.
A fehérvári vasút átépítésénél tervben volt egy megálló a Bagoly utcánál , talán megépült ?
Csak adalék Tétényliget vasúti megállónál szintén csináltak egy 20 férőhelyes gk. parkolót. Igaz vonat az csak óránként áll meg oda vissza 1-1. Sok tíz milla lett beleölva és az is csak az egyik oldalán a megállónak,ott ahol szinte biztos, hogy a kutja sem fog megállani. Ésszerűség sehol,de azért jó, hogy megszüntettek egy vasúti átjárást. A Budafoki útról kb 4 kb kerüléssel lehet csak kocsival a Sárd utcáig elérni. Ja és természetesen egy olyan aluljárót is tettek oda,amit szintén nem használ senki. Lehet, hogy a területi képviselőknek erről nem szóltak, hogy így akarják csinálni?vagy azoknak becsukódott a szemük esetleg valamennyiért.
Helo Én mindent megértek ,tudom , a régen hibásan kialakított utca vezetés , telek kiosztás , mind most érezteti hatását. Szűkek az utcák , hatalmas a forgalom. De ez így akkor sem mehet tovább. Mivel egy városban élünk , együtt szenvedjük el mindezt. Senki sem mondhatja a másiknak , hogy az én nyugalmam miatt menj másfelé , mert akkor senkinek sem lenne joga közlekedni. A szűk utcák miatt már rég kitalálták az egyirányúsítást , csak okosan kellene csinálni.
Na és az már egyenesen röhej , hogy a város vezetése nem tud kisajátítani egy telket a körforgó előtt . Ott addig még kerítés sem volt , most bezzeg talán még szögesdrót is került oda.
Nem csak azon a 4-5 útvonalon lehet(ne) elérni az úticélt, de a többi út annyira sz@r, hogy a többség nem vállalja fel a tengelytörést vagy a pornyelést (télen a takarítatlan utak rémségét). Marad a néhány, viszonylag jó állapotba hozott út (értsd aszfaltozott), amelyen lehet reggel és este araszolgatni. Apropó, olvasom az Érdi újságban, hogy a város adósságát átvállalja az állam és hogy ez mekkora gesztus! Valóban az, de akkor hasonló gesztussal a városnak is illene elkezdeni kedveskedni, hogy azon a pénzen, amit törlesztésre fordítottak volna (sic!) végre épüljenek normális utak (nem csak a városközpont és a frekventált területek léteznek, bocsánat, de aki többfelé jár, látja, hogy hol szépülnek az utak, pedig az adóimat én is befizetem)!A piacra vezető Felső utca szégyen ahogy kinéz pl.! Három hónapon belül másodszor kellett futómű javításra vinnem az autót, komolyan mondom sírhatnékom volt!Azon gondolkodom, hogy a jövő évi csekket, amit oly szorgosan küldenek visszaküldöm mondjuk egy olyan megjelöléssel, hogy "majd ha Érd is jobban teljesít...!"
Menj el parkolni az Érdliget állomásra... ott épült parkoló.. akkora, hogy rodeózhatsz benne... igaz, hogy autó, meg utas nincs a környéken sem, de hát így sikerült... Nem ott kell parkolni, ahol dolgod van, hanem ahol hely..
El kell menni megnézni... nem 6-8, hanem 11-12m széles a Töhötöm utca... És ha az egyik oldalon lefedték volna az árkot, igenis lehetett volna 4,5 m széles az út, min amilyen a Kossuth...
Ez az állapot nem tartható, hogy egy városban az egész lakosság ugyanazon a 4-5 úton érheti el csak a célját. Tudom, akik már forgalmas út mentén laknak, dögöljenek meg, hiszen így logikus... Közel 150.000 Ft gépjármű és építmény adót fizettem 2013-ban... Mit kapok ezért???? Virágzó (?) családbarát (?) kertvárost (?)
És semmi nyoma, hogy valami történne ez ügyben...
Egyébként a Töhötöm utcában néhány lakó az út szélét a háza előtt végigrakta nagy szegélykő darabokkal, hogy ott aztán nehogy aző útjuk szélén menjen valaki... A másik meg beton virágládákat helyezett el az út szélén...
Kérdésem: Ezt lehet? mert akkor nosza, torlaszolja el mindenki a maga útját... Hát ez Érd 2013-ban...
Megtudná valaki mondani hogy az Érd felsőnél lévő, nagy földes parkolónak kinevezett valami az kié? Ma ott parkoltam de ki van írva hogy magánterület. Mostakkor ott lehet parkolni vagy sem? Az azfaltozott helyen (volt buszforduló) Egy darab hely nem volt.
Nem, nem azt mondom, hogy úgyis mindegy, de semmi értelmét nem látom beterelni olyan utcákba a forgalmat, amelyek nem alkalmasak rá. Minimális forgalmat így is levesz az útszakasz a Bethlen G. u. forgalmából, de csodát nem kell várni.
A Töhötöm u. 3,5 m. És milyen széles az egész utca? 6-8 méter? Normális útszélességhez 5,5-6 méter kell. Akkor hol lesz a járda?
Magam ellen beszélek, mert én is szívok azzal, hogy reggel és du. más útirányon kell közlekednem, ugyanis a Madách u. elején lakom. Du. inkább járok a Töhötöm felé én is, mint a Gellért utcán át, ugyanis csatornázás címszóval teljesen alkalmatlan lett a korábban aszfaltos út a közlekedésre. Nem most csatornázott utcát telibeaszfaltoztak (Pál u), a csatornázott, és a csatornázás miatt teljesen szétvert utat pedig csak csíkban állították helyre.
Én is sajnálom az eddig csöndes utcában lakókat... Azonban nem tudok osztozni a véleményedben, hogy aki már megszokta a forgalmat a háza előtt, annak már úgyis mindegy... Forgalmas út mentén lakom, reggel 8 körül 4-500 m kocsisor araszol (áll), gyalog nem lehet átkelni az úton, és a kocsi kijárón nem lehet kihajtani lassan... Mi volna, ha egy kevés forgalmat átterelnének a csöndesebb utcákba... Ha már egyenlően adózunk, miért van kevesebb jogunk a tisztább levegőre, és az élhetőbb környezetre????
Ja, és meg kellene nézni a Töhötöm utcát... A Kossuth L. utca 4,5 m széles... a Töhötöm 3,5 m... lett volna ott még egy méter, csak az egyik oldalon le kellett volna fedni az árkot...