Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.10 0 0 12554

-s

Előzmény: Törölt nick (12553)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.10 0 0 12553

:):):)

 

Ebben a porfészekben az lesz a fura, ha egyszer valamit bescsületesen és jól építenek meg.

Előzmény: urbla (12550)
urbla Creative Commons License 2013.12.09 0 0 12552

A forgalom az idő múlásával csak nőni fog , reggelente a Diósdi út - Bethlen sarkon több száz méteres a sor. Nekem Te ne mondd , hogy ez normális. Néha a saját telkemre sem tudok beállni , akkora a forgalom.

Tudod , Te , hol élsz ? Most ámulni fogsz : ez egy megyei jogú város.

Ha ráérsz , nézz körül , hasonló településen vajon hány utca van leaszfaltozva. 

Szóval ne magyarázd a nyugalommal , másnak is joga van hozzá .

 Egyenletesen kellene elosztani a forgalmat , akkor más is könnyebben élne.

Üdv : Lala

Előzmény: Érdi gyerek (12549)
X ANTI Creative Commons License 2013.12.09 0 0 12551

Mi a gond? Az autós is be tud fordulni egy derékszögű kereszteződésben.

Igen, le kell lassítani lépésre.

Előzmény: urbla (12550)
urbla Creative Commons License 2013.12.09 0 0 12550

Helo

Nézétek meg , mi a legnagyobb probléma Érden. :-))

http://www.erdioldal.hu/hozzaertes-koklerseg-kulonos-alkotas-duna-utcaban/

Üdv.

Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.09 0 0 12549

Nézd, én az M7-es mellett éltem 30 évig, amikor még betonkockás volt. Tudtam, hogy nagy ott a forgalom, de megszoktam. Az új lakók folyamatosan pattogtak, hogy milyen hangos, ők nem igazán tudták-akarták megszokni. Valahol megértem őket is, hiszen ők belecsöppentek ebbe (bár tudták, hol vesznek házat), mi meg benne éltünk. Végül megépült a fal is.

Itt hasonló a helyzet: ahol már régóta nagy a forgalom, volt idejük hozzászokni. Viszont egy olyan részre nagy forgalmat rázúdítani, ahol eddig óránként 5-6 autó ment el (Töhötöm utca), ráadásul úgy, hogy normális útszélességhez a kerítéstől úgy 1/2 méterre menne a forgalom, nem biztos, hogy bölcs dolog.

Előzmény: Báxli (12546)
Báxli Creative Commons License 2013.12.08 0 0 12548

Nyílván nem a tárnokiakra és a diósdiakra gondoltam, csak mint irányt emeltem ki... De a lényeg, hogy az egész virágzó kertvárosban csak 4-5 úton lehet eljutni valahova... Most ezt a pár frissen aszfaltozott keskeny választási utcát is leszűkítik virágládákkal.. zseniális... Olyan, mint úgy fogyókúrázni, hogy az ember nyakát egy hurokkal szorítanák... Az is hatásos, mégsem csinálja egy hülye sem.

Előzmény: nagydajab (12547)
nagydajab Creative Commons License 2013.12.08 0 0 12547

Igazából nem is kéne, ezért van a 6-os 7-es Érd elkerülő szakasza. Az más kérdés hogy az érdieknek sem ártana több alternativ útvonal. 

Előzmény: Báxli (12546)
Báxli Creative Commons License 2013.12.08 0 0 12546

Aki főút mellett lakik, tudja mit vállalt??? És ha ott lakik 30 éve?  Amikor még lovaskocsik poroszkáltak? Ez nem így van... Nem lehet egy város minden forgalmát átvezetni a Széchenyi téren. KELL alternatív útvonal... és ebbe be kell szállnia a Kossuth-Töhötöm út mentén lakóknak is...

Egyszerűen nem lehet, hogy Tárnok - Diósd útvonal összes járműve az alagút bejáratánál torlódjon.

Előzmény: Érdi gyerek (12539)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12545

Ez tényleg így van....és mégis lehet közlekedni, úgy autóval, mint gyalogosan.

Más a vezetési kultúra és minden más.

Nincs földút, sár.....van járda.

Nem mennek tönkre az utak  mert más a kivitelezés.

Nem borogatják ki a virágládákat, nem lopják ki a virágokat és még sorolhatnánk ugye?:)

Megjegyzem, hogy ez itt is működhetne, csakis az itt lakókon múlik.

 

 

 

 

 

Előzmény: nagydajab (12538)
urbla Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12544

Te miről beszélsz ? Szerinted tényleg jó mindenre az M7 ? Hol van nálunk 20 sáv ? Az M0 is kín keservesen lett idáig fejlesztve.

A körforgó előtti tulajdon jogok jellemzően érdi gondok.

Az utcák táblásítására csak azt tudom , hogy Érd ( nagy ) állomás mögötti részen ( Csalogány u. ) végig kint van még az egyenrangú útker. tábla is -- ott biztos jó a helyi képviselő -- pedig ott nincs is nagy forgalom .

 

Előzmény: Érdi gyerek (12543)
Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12543

Lehet úgy is haladni a korral, hogy nem építünk mindenhol 20 sávos autópályát.

Az út gyűjtőútként épült, nem pedig főútként, hogy itt rövidítsék le az utat a tárnokiak Diósdra (az M7-es helyett). Arra szolgál, hogy a környező utcákban lakók eljuthassanak egy főútra, ennyi. A problémát főként a Töhötöm utca okozza, ott ugyanis ki kellett volna sajátítani a telkekből, hogy normális szélességű út épülhessen, erre gondolom nem volt pénz. A másik, hogy az utca korábbi kijárata valahogy magánkézbe került, az illető tudtommal rögtön meg is találta az önkormányzatot, hogy megveheti aranyáron, ha használni akarják. Ezért nyitották meg a korábban lezárt kijáratot, de ott igen keskeny az út, így egyirányúsították is (úgy 2 éve, tehát nem újdonság). A Sparnál ki kellene építeni a normális méretű körforgalmat, hogy ez a szakasz biztonságosan kétirányúsítható legyen. Elég necces a Töhötöm utcába a (szabálytalanul) kikanyarodók között befordulni.

Előzmény: urbla (12541)
Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12542

Van helyette fekvőrendőr dögivel, még olyan úton is, ahol buszok is járnak. A virágláda sokkal értelmesebb megoldás, nem a gyilkolja a futóművet (a kuplungról, a fékről és gáz-fék-gáz miatti nagyobb károsanyag kibocsátásról nem is beszélve). Egyenletes kb. 30-as tempóval elmész mellette, és kész.

Előzmény: urbla (12540)
urbla Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12541

Haladni kell a korral. Mi sem gondoltuk 1965-ben , hogy ekkora forgalom fog előttünk zajlani , mert az utat is csak 70 körül kezdték kövezni autó pedig akkoriban nem is igen járt .
Mellesleg ha valaki nyugalomra vágyik eleve lakóparkban gondolkozzon , mert nehogy a pár száz gerinc utca mellett lakó ember miatt ne fejlődjön ez a nyomorult város.

Üdv.

Előzmény: Érdi gyerek (12539)
urbla Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12540

Én speciel Battára gondoltam , de Budaőrs se olyan. 

Előzmény: nagydajab (12538)
Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12539

Azért megjegyezném, hogy aki főút mellé költözött, az tudja mit vállal.

Ti mit szólnátok, ha vennétek egy házat egy csendes, viszonylag nyugodt utcában, majd egyik napról a másikra odaépítenének egy főutat?

 

Egyébként aki a Kossuth-Töhötöm útvonalon közlekedik, az tudja, hogy a keresztező utcák közül az aszfaltosak többsége jobbkezes? Mennek padlógázzal, be sem néznek, jön-e onnan valaki, tegnap pl. majdnem legázolt egy balról, padlógázzal érkező Audi.

Előzmény: urbla (12537)
nagydajab Creative Commons License 2013.12.06 0 0 12538

A szomszéd településeken ne nagyon nézz szét. Törökbálint is tele van nagy virágtartokkal az uttesten.

Előzmény: urbla (12537)
urbla Creative Commons License 2013.12.06 0 0 12537

És akkor a virágládát lehetne keresztbe is rakni az úton , mint a Diósdi - Baján utca keresztbe - az utóbbit elzárva a közlekedésből. 

Egyszerűen nem azon vannak , hogy a már agyon terhelt utakat mentesítsék. 

Akik a fő utak mellett laknak , talán akarják látni a többi autóst ? Nevetséges. 

Nézzünk szét a szomszéd településeken. Van ahol szinte minden utca járható és mégsincs korlátozás . Minél több út lenne járható , annál kisebb lenne a forglom koncentrációja és normális helyen ez a cél.

Üdv .

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.05 0 0 12536

Rakjanak virágládát a frissen megépített Gyula utcába!!!

Így is egy autó fér el normálisan, kettő már nem.

Ehhez is kellett hozzáértés, így megtervezni, hogy két autó ne férjen el egymás mellett:):):)

 

Előzmény: Báxli (12535)
Báxli Creative Commons License 2013.12.05 0 0 12535

A  Töhötöm utca lakói masszívan tiltakoztak az aszfaltozás ellen, mondván, hogy ők nem azért vettek ott telket, hogy nézzék a forgalmat..

Próbáltam vitatkozni velük, hogy ugye az nem zavarja őket, hogy az utcájukból kihajtva más háza előtt furikáznak... pedig mi sem azért vettünk telket itt... Én személy szerint nem bánnám, ha csak ők használhatnák az útjukat, de akkor ki se hajthassanak belőle...

Egyébként egy elmebeteg volt aki egyirányúsította az utolsó 50 métert.

 

Az érdi újságban pedig a polgármester azt nyilatkozta, hogy jövőre 1500 virágládát tesznek ki az új utakra lassítandó a forgalmat... Hát aki ezt kitalálta sem volt normális. Egy élhetelen város, és akkor ilyen baromságra lesz pénz...

Előzmény: urbla (12530)
ÖregMackó Creative Commons License 2013.12.04 0 0 12534

Imádják behajtani tilos meg átmenő forgalom tilos táblákkal elzárni fontos terelő és menekülő útvonalakat. A fontos, hogy közlekedni ne lehessen gond nélkül. Ez már-már perverzió. Nézd meg milyen dugó van délutánonként a pályán. A Bem téri lámpa mindent fog. ha nem működik aránylag jól be lehet jönni a városba (faluba). Ahol ki lehetne kerülni  behajtani tilos van. Tök indokolatlan.

 

Csodálom, hogy a felső parkváros felé még nem kerülővel terelik a forgalmat a Bem téren keresztül. Az már talán ejakulációt is okozna ezeknek.

 

ÖregMackó

 

A virágzó és élhető kertváros ... Vicc.

Előzmény: urbla (12530)
X ANTI Creative Commons License 2013.12.04 0 0 12533

Mi indokolja, hogy egyes kis mellékutcácskát a mart aszfalt helyett fájintos és kopásálló kiskockakővel burkolnak? Mint egy díszburkolat.

Ott valami hajjaekend vagy csókos lakik? Esetleg az ott lakók nyertek valami EU-s pénzt?

urbla Creative Commons License 2013.12.04 0 0 12532

Sajnos az utak állapotából ki lehet következtetni az ott lakók befolyásosságát.

Más részeken meg kell várni egy pár balesetet , utána talán lesz valami. 

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.03 0 0 12531

Nagy nehezen kikerültek az elsőbbségadás kötelező táblák a Szendrői utcánál. Nagyon köszönjük.:)

Ám az arra merőleges nem aszfaltutaknál, igazi érdi megoldás született:

Leborítottak az aszfalt és a földút találkozásához egy-egy kupac murvát, így kényszerítve elsőbbségadásra a földútról érkezőket.

Oda már nem jutott aszfalt?

Elfogyott a sok mutyiban épült autóbejáróra?

Érdekes, milyen sok aszfaltos autóbejáró lett érden az elmúlt időszakban.

 

 

A murva  része már az aszfalton van, ami igencsak veszélyes.

Kíváncsi vagyok, vajon ez az úniós norma?

Ez itt elfogadott a városvezetés számára, vagy egyszerűen csak nem foglalkoznak hasonló dolgokkal?

 

 

Ha majd legközelebb arra járok, készítek egy-két fotót.

 

Érdekelne a dolog, hogy a választókörzet képviselője tisztában van azzal, hogy mi folyik a körzetében?

Szerény véleményem szerintem nem, és nem is érdekli!!

 

Hihetetlen egy település!!!

 

urbla Creative Commons License 2013.12.03 0 0 12530

És miért nincs egy beltéri alternatíva ?

Gyönyörűen megcsinálták a Kossuthot a Töhötömöt , egy pár napig lehetett is használni , aztán a Diósdi előtt hirtelen kitették a behajtani tilos táblát.

Marad a Bethlen , bár a vasút felőli sáv már életveszélyes. 

Kinek építenek utakat, ha nem a lakosságnak ? Csak az ott lakó pár száz ember élvezze , a többségnek marad a szopás ?

X ANTI Creative Commons License 2013.12.01 0 0 12529

Bizony aki teheti az használja ezt a 7-es-M6 kört. Hosszabb, de teljesen kényelmes. Töredéke stressz.

Oszt még pályasarc sincs. (Amíg még ki nem találják ide is. Pusztán rezsicsökkentésből, mert a nép kérte)

gysevic Creative Commons License 2013.12.01 0 0 12528

Esetleg jobbkanyar a Vadlúd előtt: Zámori - Fehérvári - Szajkó - 7-es út elkerülő - 6-7 közös szakasz/M6 érdi tetőtől... ?

Előzmény: urbla (12526)
RJancsi Creative Commons License 2013.12.01 0 0 12527

"hogyan lehet keresztül jutni a városon csúcsforgalomban"

Nagy türelemmel és nagyon lassan. Mint királylány a szerelemben. (Apródonként...)

Ha már Tárnok, akkor M7. Tudom, hogy fizetős. Ha csak emiatt veszed meg, az éves matrica napi 118 ft, de ha kiszámolod az araszolással eltöltött időt és az elfogyasztott üzemanyagot, valamint hogy máskor-másfelé is használod az autópályákat,  megfontolandó...

Előzmény: urbla (12526)
urbla Creative Commons License 2013.12.01 0 0 12526

Helo

 

Nagyon érdekelne , mi a véleményetek városunk úthálózatáról , járhatóságáról.

Itt most  elsősorban arra gondolok , hogyan lehet keresztül jutni a városon csúcsforgalomban , mondjuk (Tárnok) -- Vadlúd -- Kossuth -- Diósdi úton Budapest felé.  

Minden megoldás érdekel.

Üdv. 

nagydajab Creative Commons License 2013.11.21 0 0 12525

Ma jártam arra, nosztalgia fogott el. Anno az M7-es volt ilyen az Érdi emelkedön. Lefelé mondjuk nem jöttem mert másvelé vitt az utam, de felfelé katasztrofális.

Előzmény: Törölt nick (12524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!