Nagyon kellene a segítségetek, hátha találkozott már valaki hasonló problémával. A kocsi trafic 1.9 100 Le dci, le akartam állítani tegnap de a kulcs elfordítása és kivétele után is járt a motor. Szerelőm végignézte a gyújtáskapcsolót, reléket minden működik, az autó mégis kulcs nélkül gyujtáson marad, elmegy a központi zár, semmit nem lehet kapcsolni a kulcson lévő gombokkal, majd kis pihenő után mintha semmi baja sem lenne megint működik. A kormány alatt van valami doboz ami állítólag mindent vezérel és ott lehet a gond mert megmozgatta a szerelőm és azóta működik de ki tudja meddig. Sokszor van, hogy kiveszem a kulcsot és a műszerfalon a visszajelzőlámpák csak 2-3 mp után alszanak ki. Találkozott már valaki hasonló problémával? Renault szervizt kérdeztük, még ők se láttak ilyet traficnál. Segítséget előre is köszi!
Minden esetre még sok-sok balesetmenteset kívánok!
Köszönöm szépen, az elmúlt 600e. km alatt így volt a részemről*. Nem vagyok hivatásos, csak maszek, akinek néha autóba kell ülnie munkából kifolyólag. Meg kedvtelésből: kirándulás, nyaralás ... lazítás. (tehát csalóka ám a Vivaro 26 ezre).
* más részéről nem, sajnos. Nyaralni menet Csornához közel egy hazátokfia egyszerre 6 kamiont elözött beláthatatlan kanyarban, a kanyar után meg vele szemben én voltam. Azt hittem a pillanatban, hogy egyenes út vezet az égbe. Az egyik kamionos majd az árokba húzódott, én meg a más oldalon szintén az árok felé, és vártam a csattanást. Csak a tükőr repült el nagy szerencsénkre.
- 5 éve előző sávban húztam - volna - el egy kamion mellett. A sofőrje (drótos ... ) abban a pillanatban aludt el, mikor majd mellette voltam, és 45 fokos szőgben egy méterre előttem elém fordult. Átlósan 22 m volt a túlsó út széléig, majd szalagkorlát, utána még 5 méter föld ... és 60 méter mély szakadék. Felvettem én is a 45°-os szöget. Ráfékelni nem lehetett, mert fentről (dombtető) 100 kmó-val bárki belém rohanhatott volna, és reménykedtem, hogy az ökör csak felébred. A korlát előtt 5 méterrel már leszükült a vontató és köztem az oldalsó távolság 5 cm-re, a jobb oldalsó ülésen meg a párom! Ekkor padlófékkel oldalra rántottam a kormányt, hogy az autó oldalával repüljek a korlátnak, és ne orral. Az a szakadék lett volna... A jobb első kerék és a vontató bal kereke találkozott, a kamiont visszalöktem az útra, annak kerékcsavarja szó szerint összedarálta az autóm jobb elejét. Majd nekivágódtam a korlátnak és vissza az útra.
A hegyifrancia a jobb (?) oldali ajtón szállt ki, lábán befüzetlen sportcipő, a két kezében egy-egy db otthoni bebújós papucs (!) ... és elkezdett vonítani, hogy mit csináltam! Én? Kár, hogy megmentettem az életét, mert különben egy ház tetejére zuhant volna vontatóstól. (El akart menni, végül még a kb. 20e. Ft-os büntetés miatt is pofázott a rendőröknek, hogy: nem sok-e az!!!?) Mi 6 héten át nem tudtunk aludni...
No hagyjuk. Szóval 2 autó is lenne eladó, de a párom mostanra heverte ki az esetet és ismét vezet egyedül is.
Régen akkor éreztem magam rosszul, ha aznap épp nem kellett semerre sem menni autoval. Most már elég, ha évente kétszer lemegyek Makarska mellé, meg itthon gombázni a hegyekbe - de azt gyakran :) (Ezen felül - kényszerből - az elmúlt évben így is lett + 30e. km.
Sztorijaim egyébként vannak. Sok :)
SK - H határ (amíg volt). Nyaralás: Mit visznek? Ruhát, kaját, sört... Tudja-e, hogy azt nem szabad?! Mit? A sört! De uram, nem eladni viszem, hanem meginni. Egyébként is Letenyénél meg kiviszem az országból! Ja..... az más....
- egy évvel késöbb ugyanott: Nincs véletlenül eladó koronája ? (akkor még az volt). De, van .... Végül - mert öket is figyelték - megnézte a csomagtartót (látott mindent, amit csak lehet, a söröket is). Látom, jól felpakoltak. De jól tették!!!
- más átkelőnél: Mi az autó rendszáma? (a fene tudta, akkor volt pár hónapos). Kiszálltam, az autó elé mentem, hangosan leolvastam. Rendben volt minden.
- H - HR határ: (ha nem figyelek, süket vagyok a mély hangokra). Ablak lehúzva. A párom oldalba bök: A tiéd! A vámos visszaszól: Az enyém nem :) - mármint nem az övé - (Az volt a kérdés: kié az autó?)
- HR - H határ (hazafelé). Van valami közlendője? (Ki érti a hivatalos nyelvet ? ....) Felnéztem az égre, szépen sütött a nap: Szép időnk van! (Eltelt vagy két év, amíg rájöttem, mit is szeretett volna tudni :D)
- ugyanott, máskor, szabiról hazafelé. Ránéz a rendszámra, s csehül kérdi: Mit viszünk? Kapásból mondom neki magyarul: Mocskos holmit haza! ... egy perc néma csönd után: Jaaaaaa..... (meg 5 liter jófajta házi rakiját :D)
- fakabát sötétben megvilágított buszmegállóban, autóval, áll az út szélén Hatvan - Tarján közt valahol. Bámul messziről, lóbálgatja a botját... Állít - nem állít? a fene se tudja... Szépen lefékezek, ablak le, s kiszólok: Óhajt valamit? Meg se nyekkent, ablak fel, gázpedál.... :)
- H-SK határ, sötétben, bódé-rengeteg. (De jó, hogy már nincs :D ) A páromnak már nagyon tele volt a hócipője a sok kérdezősködéstől: Hol voltak?! Ablak teljesen lehúzva, gurultunk a következő bódéig, ő meg nem látta, hogy a magyar vámos az autónk mellett sétál. "Hol a pi..ába lettünk volna!" Az meg csak úgy magának mondva, hangosan: Jé, ezek magyarok!
Éjfél után érünk haza, a város szélén helyi fakabátok villognak. Hol voltak? Horvátországban. Ivott valamit? Feltettem a pléhpofát és elkezdtem sorolni: Kávét, üdítőt, Coca-Colát... ... és szeszesitalt?! Akkor meg nekem borult ki a bili!: Ember! Ezer kilométer van a hátam mögött, meg a seggem alatt, maga meg azt hiszi, hogy részegen vezettem idáig ?!!!! (Szó nélkül visszaadta az iratokat...)
Végül még egy Vivaro-s sztori tavalyról. NAV meszel a határvonaltól 200 m-re. Mit visznek? Én: semmit (almáért indultunk Szabolcsba). Nyissa ki a csomagteret! Én: nyitva van. Az meg: Nyissa ki maga!
Végre megoldódni látszik a rejtélyes fordulatszám leesés majd hirtelen visszaállás. A kuplungpedál visszajelzőjét kellett cserélni, köszönet a tippért vargamunkának :) a szerelőm váltig állította hogy biztos nem ez lesz a baj, de kicseréltem és azóta tünetmentes az autó. Megint kérnék egy kis segítséget: alufelnit szeretnék tenni a vasra viszont a felnik lyuktávolsága 118 ami elég ritka és ajánlották a 120-ast ami gyakoribb mert sok bmw-n ilyen van. Kérdésem az lenne, hogy fel lehet e rakni a 118-asra a 120-as felnit? Véleményem szerint nem, pedig aki árulta a felnit állította hogy vivaron volt de nem mertem beleugrani. Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv!
Egyetértek. Három autó lehet, hogy tényleg sok. Én is tutira keverném.
Engem még anno a pótos 4 hengeres ifával állítottak meg. Ugyan ez a sztori. Betűről betűre végigolvasott mindent. A kinyitott forgalmiba bámulva rákérdezett mintegy keresztkérdésnek szánva: ki a tulajdonos? Apám. Azzal visszaadta. A ZUK-unk forgalmiját adtam neki oda véletlenül. Megfelelt neki vagy csak a pótét nézte? Nem tudom, de utána még 300km-t idegeskedtem nehogy valami éleseszűbb állítson meg, mert a gépesé nem volt nálam.
Engem zavar egy kicsit, mikor sokat a garázsban áll, mert az azt jelenti nem tudok a családommal kiruccanni.
Minden esetre még sok-sok balesetmenteset kívánok!
Vivarohoz kérnék segítséget. (2006-os 1,9 dti), aminek a rádiója nemigazán szuperál jól. Hogyan tudnám leelenőrizni, hogy, antenna, fejegység vagy antennakábel a baj? Mert városon belül jönnek a helyi adók, de városon kívül "uncsi" a Kossuth!
Tudod, valamikor régen hülyének néztem mindenkit, aki ennyi lestrapált km után árulta :D
Málhás lónak vettem, nem kirándulgatni - arra volt és van jobb: söt kettő is (sógornő és jó ismerős egyaránt: ugye itt majd ablakokat vágatsz és tele rakod ülésekkel ?! Hát persze, hogy majd a te seggeteket ingyen furikázzam :D). Lehet röhögni - meg nem hinni -, de visszahozta az árát az egyéves melóval is (szerződés szerint még 3 év biztos munkája lett volna. A papír meg is volt, kerek, címeres állami pecséttel, aláírva.... Hát nem volt.) , úgyhogy nem nagyon izgat, ha porosodik. Csak a garázsban csóróbb dolgok részére kéne a hely. Szóval, úgy tartom: két embernek 3 autó már egy kicsit sok :D Ráadásul mindegyikben másfelé van a lükverc, oszt gondolkodnom is kell, hogy éppen miben is ülök :D.
Vicc, de tényleg megtörtént velem. A határ közelében "lemeszelt" a NAV ezzel az autóval. Iratok, stb. - adtam mindegyikböl egyet, amit kértek. Rendes volt a zöld ruhás, még a rendszámot is leellenörizte: egyezett is, szóval minden OK. (Amikor raktam vissza a helyükre, akkor láttam, hogy a Renault Scenic forgalmiját adtam oda :D - gondolom, mindent értett szlovákul. Még a számokat sem kellett lefordíttatnia senkivel :-D.)
Szóval így állunk. 5 év múlva meg nyögdíj, már nincs kedvem magam strapálni :)
Hűű fvcc! Eddíg azt hittem csak a miénk szomorkodik sokat a garázsban! De a Te pihentetésedet nem lehet űberelni! Nyílván csak napsütéses ünnepnapokon virítottál vele :-D)))
Na ha erre a hibára rájössz akkor mondd el mi volt mert 1 éve nem jövök rá én sem. Egyik kocsink tünete ugyan ez. Cseréltem már fűtőmotort, szétszedtem a műszarfal alatt a lapátokat de minden rendben van, és mégse jön be levegő... :D Megjegyzem télen szinte semmi fűtés nincs a kocsiba, ami még rosszabb mintha a klíma nem menne
sziasztok tisztelt traficos kollegak, lenne egy problemam az autoval amit szervizben se ertenek es nem birjak megcisnalni. Bekapcsolom a klimat 1esen a ventillatort, minden szep es jo, hüt ahogy kell, aztan olyan 1-2-3ora mulva eszreveszem hogy nem megy a ventillator, felkapcsolom 4esre, hallatszik hogy zug a muszarfal legmelyen a motor de levegö csask nagy nehezen jon, ha megnyitom kicsit az ablakot akkor a huzattol mintha kicsit jobban megmozdulna a levegö, de nem az igazi...egy klimaszervizben tippeltek hogy lehet a motor tengelyen megszalad a lapat es ezert nem tolja a levegöt, csak a motor zug...valakinek eseteg valami ötlete? nem csinalja allandoan, de mikor nemetbe megyek autopalyan es elkezdi akkor igen kellemetlen 13orat a melegben ulni:-( koszi a tippeket! üdv, bb
Ha valakit esetleg érdekelne: Vivaro 1,9 DTI, L1H1, 6 sebváltós, 3 üléses, klima nincs, hátsó ajtók 2-szárnyú üvegezett, oldalsó eltolható ajtó, belül ablakos pléh elválasztó fal, gyártás 2002, összesen futott km: 26.000 (elírás nélkül: nem nagyon használt, garázsolt), hibátlan, első tulaj SK rendszámmal és helyileg u.o. Fogyasztás 6,2 l.
Hali! Az enyém eladó, mert nincs kihasznáva. Családi autónak vettem, csak közben a szabadidőm elfogyott. Még 10e km-t se megy évente. 2,5ccm, G9Umotor, 2005 évjárat trafic L2H1, egy oldalsó, kettő hátsó ajtó, ezüstmetál, sötét üvegekkel. kb:162e van benne. Itthon helyezték üzembe. Második tulaj vagyok. Előző is a sok gyereke miatt vette ezt. De csak nyolc személyes, mert elöl, a jobb oldalon is kényelmes ülés van. Az M0-ás mellett meg tudod nézni. Többi mehet az emailomon keresztül. Üdv!
hát az lehet.még annyi hogy ha az üzemanyag szűrőn a tulfolyás gombot lenyomom,akkor ott spriccelnie kellene az üzemanyagnak,vagy nem,és miért levegős a cső
sziasztok.Segtségre lenne szükségem.opel movano 2003-as 2.5-ös.Kezdődött azzal hogy lassú lett és gyenge.aztán 80-90 es tempónl kivillant a stopp felirat,és a motorblokk lámpa.Ha egy pillanatra vissza veszem a lábam a gázról,akkor elalszik a lámpa.Ez így ment egy hétig.aztán megállt.Szervíz,ott injektor csere.Autó indult,de a szervízből nem tudtam kijönni ,mert ismét megállt.Diagnosztika ezeket írta:pedálszenzor,közös tüzelőanyag jeladó,turbó nyomás szabályzó,üzemanyag nyomás érzékelő.Szerintetek valós hibakód,vagy .....mit tegyek.?épp elég pénz volt az injektor csere.A szervízben csak tapogatnak,mindent cseréltetni akarnak velem.a motornál lévő gázolajcső ,mindíg levegős.Mi lehet a bajj?
Nincs áram a 2 biztosíték egyikèn sem a biztositèk táblán. Ez érdekes, így nem is csoda,hogy az ajtón lévő kapcsoló nem világít. Mit lehet még meg nézni?
Nagytakarítást tartottam a trafic fűlkéjében. Kiszedtem a padlolemezröl a gumi padlot, meg volt kicsi igazítani valo a kormány kerék körül is-nehogy sérűljön az uhc kiszedtem azt is a bütykölés idejére. Eredmény ,müködik minden kivétel az elektromos ablakok. Meg se moccanak ,se le- se fel:(
2 napig mig szereltem le volt véve az aku saru-elfelejett volna valamit az áram szűnett miatt?
Nekem is csinálja de teljesen random modon. Zsoltinak van egy teoriája az enyémre,de persze ez a tiédre nem biztos hogy jo. Sztem beszélj vele ő jo diagnoszta / doktor/